saladin waits for alice Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Jeg får dårligere fps i Crysis 2 enn Crysis 1. Har prøvd å få fjernet motion blur og mouse acceleration. Hvorfor kunne vi ikke bare få muligheten til å konfiguere på den gode gamle måten? Hvorfor må jeg bruke tid på å søke på nettet etter hvordan å lage en egen CFG fil for å kanskje fått redigert det jeg ønsker? Litt spent på hva den nye patchen og eventuelt nye driveren fra Ati, kan hjelpe meg med ytelse.
Romis Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Jeg får dårligere fps i Crysis 2 enn Crysis 1. Har prøvd å få fjernet motion blur og mouse acceleration. Hvorfor kunne vi ikke bare få muligheten til å konfiguere på den gode gamle måten? Hvorfor må jeg bruke tid på å søke på nettet etter hvordan å lage en egen CFG fil for å kanskje fått redigert det jeg ønsker? Litt spent på hva den nye patchen og eventuelt nye driveren fra Ati, kan hjelpe meg med ytelse. Se vedlegg for Crytools som fikser AA, MSAA og alt du vil. Crysis2.Tools.zip
saladin waits for alice Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 "Crysis2AdvancedGraphicsOptions", får error hver gang jeg starter det.
Hyd Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 anyways, altfor dårlig å ikke kunne ha dette klart på release. Er vel slik med multiplattform, PC-spillere lider litt. Men det blir nok patchet ja!
Romis Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Morsomt når du starter spillet for første gang. Please adjust the brigthness on your TV. Ikke noe AA, MSAA eller Anistrophic Filtering.
Nitrius Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 http://www.mycrysis.com/forums/viewtopic.php?f=40&t=12953 Her har man et program som gir folk litt flere valgmuligheter når det kommer til grafikk innstillinger osv... i Crysis 2 på PC.
LarZen Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Da ble jeg ferdig med Crysis 2 akkurat...synes det her var helt ok men ikke noe mer. Var store perioder i spillet som det var direkte døds kjedelig...synes Crytek har kjørt det alt for safe her slik. Håpe en evnt oppfølger blir bedre...
Bruker-104685 Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 (endret) Spiller enda Crysis 1 jeg. Er redd for Crysis 2 ble for konsollified, noe som jeg ikke liker da jeg har PC sammen med konsollene. Crysis 2 har mye mindre texturer og objekter på skjermen (noen texturer ser flotte ut), men herregud så små områder du boltrer deg i. Så lite som skjer med fysikk i Crysis 2, er en skam. De har kjørt det safe ser man lett. Selv Crysis på min pc ser mye bedre ut en Crysis 2 på min pc! Kjører alt på very high i 1080p har omtrent 45-60 fps i Crysis med 8xAA!! Endret 22. april 2011 av iToMaN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå