Gå til innhold

Nesten 1 av 6 leverer tilbake Galaxy Tab


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Folk returnerer Tabben fordi den rett og slett ikke passer demmers livsstil,den er ikke akkurat for alle.

 

Jeg tror de returnerer den fordi de ikke skjønner hva de kjøper. En diger androidmobil.

Det var akkurat det jeg ville ha. Derfor er jeg fornøyd. Jeg ville ikke ha et stort brett uten tastatur for å lese vg.

 

Helt enig.

Man kan vel også regne med at de fleste som har kjøpt ipad til nå er Apple-entusiaster, og tror dere virkelig at de noen gang kommer til å levere tilbake et Apple-produkt..?

Lenke til kommentar

Jeg er storfornøyd med min TAB. Den har tatt helt over for laptopen. Streamer filmer fra stasjonære og surfer elegant. Den har også NESTEN tatt over for mobilen. Men er litt tung å trene med eller ha med ut.

 

Men jeg sier som alltid. Har man ikke behov, så blir den ikke brukt. Skal du bare ha den hjemme, så kan man kjøpe IPad. Er nok mange som bytter ut i den når de finner ut at de bare bruker den i sofaen/senga.

Lenke til kommentar

Jeg lekte litt med tab for ca et halvt år siden.. Litt morsom sak, men det blir som naboen min sier (han har ipad):

Han har jo egentlig ikke bruk for den!

 

Han har jo pc og bærbar i stuen (samme har jeg), samt man har jo også nett på mobil :-) Han tok frem pad'en som en dag vi skulle se på noe, men han støtte raskt på problemer pga manglende flash.

 

Først var det gametrailers vi skulle se og etterpå skulle han inn på møbelringen, bohus eller hva det var og se gjennom en slik "avis" man kan bla i. (det er vel også flash)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...