Gå til innhold

Ateister: hva motiverer oss?


Anbefalte innlegg

Vet ihvertfall hvor mine sprengstoff penger skal invisteres om de setter opp et slikt tårn i nærheten av meg... :)

Uhm... så du har egne øremerkede midler relatert til anskaffelser av pyrotekniske artikler?

Er det slike ting lensmannen gjerne vil vite mer om? ;)

Jeg ER lennsmann, så han vet det jo allerede.... (Kødda.. )

 

Trenger ikke å ha midler til det når jeg kan lage det på kjøkken benken selv, gjør jeg vel? Tror jeg lar de lovelige instansene få gjøre jobben sin først jeg... for det er veldig lite MEG å fly rundt å sprenge ting JEG ikke liker, da er jeg jo ikke hakket bedre enn de som setter opp disse minorettene, er jeg vel? :) Men når det er sagt, står de minorettene der en dag og skal hyle dette tullet utover alle fem ganger om dagen enten folk vil høre det eller ikke skal du ikke se bort i fra at den godeste RWS blir "gutten på skauen" og at horisonten blir fri for minoretter... he he...

 

For den regjeringen som ikke tjener folket fortjener ikke å bli sittende, så det spørs vel om vi først hadde hatt et regjernings bytte først hvis den sittende regjeringen godtatt at minoretter skulle bedrive audiovisuell forurensning med religiøst tullball.... Tviler på at vi kommer til å få høre dette her i landet da, for det er slik, ihvertfall enda, at det er flertallet som bestemmer... Når det er sagt er det aldri godt å vite hvor langt bakover politikkerne er villige til å bøye seg for at fredens religion ikke skal gjøre alvor av trusslene de alltid kommer med så fort noen er i mot dem... et par av politikkerne våre er bakoverbøyd allerede nå at de kan se sine egne baller der de henger, så.....

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...