Gå til innhold

Leter etter ny serie å se!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg elsker å se på serier, men har nå desverre ikke flere igjen å se som jeg vet om. For att dere kan anbefale noe til meg, må dere vell vite hva det er jeg liker. Noen av seriene jeg har sett, og som jeg likte veldig godt er: Prison Break, How I Met Your Mother, Dexter, The Big Bang Theory, Breaking Bad og Walking Dead. Liker alt fra spenning, komedie og action :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du liker TBBT og HIMYM så er vel kanskje Mike & Molly noe for deg. Er ikke sikkert du er en person som vil like Community, selv om jeg strengt tatt anbefaler deg det først og fremst sammen med Modern Family.

 

Hvis du liker komiserier, så kan du vel prøve noe nytt. Å sjekke ut noen dramey`er? Altså en miks av komikk og drama. Californication er en bra slik serie, og Weeds er en grei slik serie.

 

Siden du liker action og komedie, så kanskje Chuck og Chaos(kommer i april, riktignok).

 

Ville egentlig også ha anbefalt deg Blue Mountain State litt. Riktignok veldig amerikansk komiserie(med humor man egentlig forbinder med America Pie, men er ikke helt det samme). Grei litt hjernedød humor å ha. God underholdning er det jo.

Lenke til kommentar

Du har god smak på serier :)

 

Ok, jeg kommer bare til å ramse opp serier jeg har sett/ser på, untatt de du har sett.

 

Two and a half men <-- ufattelig bra må jeg bare si, men der er 8 sensonger, godt mulig du må se allt om du begynner å se på det :p

 

House (M.D.)

Scrubs <---- Veldig morsomt! :)

That 70's Show

Californication

My Name is Eearl, veldig lattis! (teit-morsomt liksom) :p:)

Supernatural <-- om du liker Sience fiction er dette spennende! :) synest det virker veldig bra, har bare kommt til sesong 3, av 5, eller er der 6?

 

Heroes <-- starter så utrolig bra, blir snålt og litt skuffende utover i 3 og 4, og s4 slutter brått siden det ikke ble noe mer av serien.. :/

24 <-- Komplisert må jeg si, langdrygt av og til, fortsatt spennende

LOST <-- jeg synest det er helt ok, 1sesong er bra, men blir veldig rart senere ut i de andre sesongene

 

ja.. her er i hvertfall er "par"

(House - Supernatural er de jeg virkelig vil anbefale, Heroes - LOST, ikke fullt så bra, men se-bart :p)

Lenke til kommentar

Spartacus: Gods of the Arena - veldig spesielle effekter, men det er med meningen. F.o.m 3 episode veldig bra. Myyye vold og blod og gørr :new_woot:

 

Firefly - YES! Nydelig serie og grei film. Som sagt før, kun en sesong og det er synd, men bør absolutt sees.

 

Rome - Jeg elsker romerriket, og denne serien er rett og slett helt konge!

 

Sopranos - gudfaren over alle serier!

 

Fringe - utrolig bra skuespill og veldig fengende og spennende.

 

Entourage og How to Make it in America - begge litt som sex in the city for gutta

 

Oz - en av mine favoritter! Handler om et spesielt prosjekt i et max sikkerhetsfengsel i USA.

Lenke til kommentar

Leverage

Veldig god serie, da jeg fant den i Brukernes anbefalte TV-Serier så quoter jeg beskrivelsen derfra (Originalt innlegg av Søppelsveitt Link).

 

Denne serien handler om Nathan Ford og gjengen hans som hjelper de som ingen hjelp kan få, i beste robin hood- stil. Gjengen hans er spesialister på vært sitt område og alle er herlige karakterer som er lett å like. De oppretter et firma

for å hjelpe folk som virkelig trenger det. Det plottet er ikke akkurat breaking news, men med godt skuespill og en solid historikk rundt karakteren Nathan Ford, gjør dette serien til noe litt utenom det vanlige. Disse menneskene er såkalte con artists, og løser dermed problemene uten nevneverdig vold og usannsynlige spesialeffekter.

Lenke til kommentar

Av komedieserier synes jeg du kanskje burde sjekke Seinfeld. En av de få seriene med samme type stil/produksjon som Big Bang Theory og HIMMYM som faktisk er utrolig bra. En av de beste komedieseriene noensinne. Hvis du derimot ønsker noe som er litt ferskere vil jeg tro Modern Family faller i smak. Veldig morsom ABC-komedie som lages litt som en dokumentar slik som The Office US.

 

Hvis ikke kan du alltids sjekke ut en av de beste komedieseriene noensinne skapt: Arrested Development! :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=5posU08HjXg&feature=related

 

Når det kommer til spenningsserie a la Breaking Bad og The Walking Dead så burde du sjekke ut Dexter hvis du ikke allerede har gjort det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...