Gavekort Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 (endret) Heisann! Jeg flytter sannsynligvis til Wales neste skoleår, og vurderte derfor å ta lappen der. Hvor mye koster vanligvis lappen i Wales? Hvordan fungerer det å bruke den i Norge etter å ha bodd i Wales fra 3-5 år? Endret 1. februar 2011 av Gavekort
Gavekort Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Skrevet 1. februar 2011 Fant en kilde: http://www.ung.no/oss/lappen/47078.html
iChristian Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Da trenger du ikke å bytte til norsk førerkort for å kunne fortsette kjøringen i Norge hvis førerkortet fortsatt er gyldig. Førerkortet har stort sett samme gyldighet i Norge som i det landet hvor det er utstedt. Du er imidlertid underlagt norske helsekrav og gyldighetsperiode for førerkortklassene. Derfor bør du kontakte en trafikkstasjon for å få vite nøyaktig hvilke førerrettigheter du har. Alternativt til å beholde ditt førerkort, kan du få direkte innbytte til norsk førerkort.
Skavold Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Off topic: Hvor i Wales tenker du å flytte? Jeg bor selv i Cardiff. Flott by! Mange av veiene her i landet er helt fantastisk, og jeg er litt gira på å skaffe meg en bil nå, selv om jeg sikkert må finne meg jobb først. Eller vinne i Lotto. Eller rane en bank.
Gavekort Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 Flytter til Aberystwyth. Jeg har sett litt av veiene i Wales! De ser fantastiske ut ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå