Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta mi vil ha en pause - det samme som slutten?


Anbefalte innlegg

Er sammen med den nydeligste, snilleste og mest sjarmerende jenta jeg noensinne har møtt! Jeg har vært sammen med henne i snart 10 måneder, og jeg er like forelsket som da jeg traff henne! Men nå vil hun ha en pause, hun føler hun behandler meg dårlig, at hun er lei. Og jeg, forelsket som jeg er, har gått i kjelleren. Jeg er så langt nede, jeg syns det er skummelt.

Jeg sa til henne at jeg tror det er best at hun hadde to valg, enten gjøre det slutt, eller prøve videre. Hun ønsket en pause, hun vil ikke gi opp. Hvordan bør jeg forholde meg til dette? Hva bør jeg gjøre for å vinne henne tilbake? Livet er et rent helvette akkurat nå! Mine fineste stunder i livet har vært sammen med denne jenta!

 

Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Nå er det jo vanskelig å vite da. Men hvis hun selv mener at hun behandler deg dårlig, så ligger vel feilen hos henne. Da kan du vel ikke gjøre så veldig mye selv egentlig.

Synes du selv at hun behandler deg dårlig da?

Det som kan være litt kjinki da er om hun 100% mener Pause, eller om hun sier bare at dere skal ha pause også finner hun seg en annen gutt.

Hvis det siste er tilfelle så er det jo like greit at en av dere gjør det slutt.

Du får spørre henne om det.

Hvis hun ikke vil gi opp så tja. Det kan jo betyr pause, men det spørs litt allikevel.

Du får stille henne noe spørsmål og høre hva hun føler og synes.

 

Lykke til uannsett :)

 

 

Hilsen. wil

Lenke til kommentar

Hei. Nå er det jo vanskelig å vite da. Men hvis hun selv mener at hun behandler deg dårlig, så ligger vel feilen hos henne. Da kan du vel ikke gjøre så veldig mye selv egentlig.

Synes du selv at hun behandler deg dårlig da?

Det som kan være litt kjinki da er om hun 100% mener Pause, eller om hun sier bare at dere skal ha pause også finner hun seg en annen gutt.

Hvis det siste er tilfelle så er det jo like greit at en av dere gjør det slutt.

Du får spørre henne om det.

Hvis hun ikke vil gi opp så tja. Det kan jo betyr pause, men det spørs litt allikevel.

Du får stille henne noe spørsmål og høre hva hun føler og synes.

 

Lykke til uannsett :)

 

 

Hilsen. wil

 

Jeg sa til henne at det var det jeg fryktet, at hun skulle finne seg en ny en. Slik jeg forsto det tvilte hun på at det kom til skje, hun har lyst til å prøve å få ting til å fungere mellom oss igjen. Hun ville ikke gi oss opp. Hun ville ha pause av hensyn til meg tydeligvis. Hun var veldig lei seg også, hun håper, som jeg, at det ordner seg. Hun er ikke ei jente til å holde meg i bånd, for så å finne seg en annen, det tror jeg ikke. Hun er ei fantastisk snill og omsorgsfull jente.

Lenke til kommentar
Jenta mi vil ha en pause - det samme som slutten?

Ja.

 

Jeg burde aldri ha søkt hjelp på et diskusjonsforum kjenner jeg. Slike svar er ikke akkurat gode å få, ei heller særlig konstruktive eller seriøse. Jeg lever i et smertehelvette, slike svar er å gni det inn. Moderator kan slette hele tråden, jeg ønsker ikke lenger å forholde meg til den. Takk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Jenta mi vil ha en pause - det samme som slutten?

Ja.

 

Jeg burde aldri ha søkt hjelp på et diskusjonsforum kjenner jeg. Slike svar er ikke akkurat gode å få, ei heller særlig konstruktive eller seriøse. Jeg lever i et smertehelvette, slike svar er å gni det inn. Moderator kan slette hele tråden, jeg ønsker ikke lenger å forholde meg til den. Takk.

Erfaringsvis for de aller fleste så er det 'bazukh' sier sant. Selv om det ikke nødvendigvis er det i ditt tilfelle. Truth hurts, den må du tåle å høre :).

Lenke til kommentar

 

Jeg burde aldri ha søkt hjelp på et diskusjonsforum kjenner jeg. Slike svar er ikke akkurat gode å få, ei heller særlig konstruktive eller seriøse. Jeg lever i et smertehelvette, slike svar er å gni det inn. Moderator kan slette hele tråden, jeg ønsker ikke lenger å forholde meg til den. Takk.

 

 

Er helt enig med deg!

Er utrolig mange dårlige svar man får på dette forumet som ikke er til mye hjelp, og bare drar man lenger ned i gjørma...

 

En pause betyr i mangen tilfeller en slutt, men mate... ikke i alle tilfeller! :)

Krysser fingrene for deg ;)

Lenke til kommentar

Jeg burde aldri ha søkt hjelp på et diskusjonsforum kjenner jeg. Slike svar er ikke akkurat gode å få, ei heller særlig konstruktive eller seriøse. Jeg lever i et smertehelvette, slike svar er å gni det inn. Moderator kan slette hele tråden, jeg ønsker ikke lenger å forholde meg til den. Takk.

 

Vil du ha trøst eller vil du ha sannheten?

 

Hva vil du at vi skal si?

 

En fin regel er å ikke stille det spørsmålet du ikke vil ha svaret på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jenta mi vil ha en pause - det samme som slutten?

Ja.

 

Jeg burde aldri ha søkt hjelp på et diskusjonsforum kjenner jeg. Slike svar er ikke akkurat gode å få, ei heller særlig konstruktive eller seriøse. Jeg lever i et smertehelvette, slike svar er å gni det inn. Moderator kan slette hele tråden, jeg ønsker ikke lenger å forholde meg til den. Takk.

Det er kanskje ikke utdypende, men det er både konstruktivt, seriøst og, i 9 av 10 tilfeller, sant.

 

Beste du kan gjøre er å innse hvordan ståa er, og gå videre. Nytter ikke å volde seg selv mer smerte enn nødvendig ved å prøve tviholde på det. Sannsynligvis kommer hun tilbake når pausen er over med ett av tre budskap:

1. Hun har hatt sex med noen andre og syns det var awesome. Hun har lyst til å leve singellivet litt. Og for å ikke drepe alt du har av håp, kan hun kanskje finne på å si at det er deg hun har lyst til å slå seg ned med - om noen år.

2. Hun har hatt sex med en annen en, og pausen var egentlig bare en legitim måte for henne å få utforsket noen følelser hun har fått. Du blir nå dumpet for han andre.

3. Hun har hatt sex med noen andre, men angrer voldsomt. Det er jo deg hun elsker. Etter et par tre måneder innser du, etter et enormt tankekjør, at du ikke klarer leve med at hun har hatt sex med noen andre mens dere har vært "sammen" og det blir slutt.

 

 

Jeg ser ikke noe i førsteposten som indikerer at dere er et av ti par som klarer det. Men hey, du er jo faktisk inne på noe. Hvorfor i helvete spør du om dette på et diskusjonsforum? Det er kun to som kjenner hele historien og sannynsligheten for at det er noen her inne som kan finne ut av ting like godt som dere, er tilnærmet lik null.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg burde aldri ha søkt hjelp på et diskusjonsforum kjenner jeg. Slike svar er ikke akkurat gode å få, ei heller særlig konstruktive eller seriøse. Jeg lever i et smertehelvette, slike svar er å gni det inn. Moderator kan slette hele tråden, jeg ønsker ikke lenger å forholde meg til den. Takk.

 

Nei, du burde ikke det. Det lærte jeg også, på samme måten som deg.

 

Ingen her kan egentlig gi deg noe godt svar, for det finnes så utrolig mange detaljer ved slike situasjoner, som ikke kan uttrykkes skriftlig.. eller i det hele tatt egentlig, det kan bare oppleves. Derfor er det du selv som best vet svaret.

 

Kanskje, rent statistisk sett, vil det at hun ber om en pause, gi deg dårligere sjanser. Men det er ikke snakk om å rulle en terning, og håpe på 6`ern. Kom deg opp av stolen, og sett deg i en annen stol (vekk fra pc`n), og finn ut hva du kan gjøre for å hindre det i å bli slutt.

 

Slik jeg ser det er ingenting umulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vanligvis betyr dette at hun ikke vil være sammen med deg lenger, hun vil bare ha deg som et sikkerhetsnett hvis alt annet slår feil.

 

Dette virker mest sannsynlig slik jeg ser det.

 

Du tar ikke "pause" fra forhold. Enten så er du i et forhold, eller så er du ikke i et forhold. Dere kan sove i forskjellige senger, ha separate fritidsaktiviteter, men hvis dere ikke kan være hverandre tro, så er poenget borte.

Lenke til kommentar

Er sammen med den nydeligste, snilleste og mest sjarmerende jenta jeg noensinne har møtt! Jeg har vært sammen med henne i snart 10 måneder, og jeg er like forelsket som da jeg traff henne! Men nå vil hun ha en pause, hun føler hun behandler meg dårlig, at hun er lei. Og jeg, forelsket som jeg er, har gått i kjelleren. Jeg er så langt nede, jeg syns det er skummelt.

Jeg sa til henne at jeg tror det er best at hun hadde to valg, enten gjøre det slutt, eller prøve videre. Hun ønsket en pause, hun vil ikke gi opp. Hvordan bør jeg forholde meg til dette? Hva bør jeg gjøre for å vinne henne tilbake? Livet er et rent helvette akkurat nå! Mine fineste stunder i livet har vært sammen med denne jenta!

 

Hjelp!

 

Uff, dette høres hardt ut, men du må regne med det er slutt. Det har også med din egen selvrespekt å gjøre på lang sikt - tenk deg at du fortsatte med henne i vissheten om at du elsket henne mer enn hun elsket deg. Etter noen år gjør det negative ting med din egen selvfølelse. Finn deg heller en jente som virkelig er glad i deg.

 

CD

Lenke til kommentar

Jeg kjenner meg igjen i din situasjon, fra tidligere erfaring, og ønsker å gi deg et ærlig, men også i en grad oppløftende svar.

 

Faktum er nok at hun nå vil gjøre det slutt. Men, det betyr ikke at dere ikke kan bli sammen igjen. Hvis hun oppdager at det var en tabbe å dumpe deg, så kommer hun sannsynligvis krypende tilbake. Det du må gjøre nå, er å gå ut ifra at det er slutt, få tankene dine over i andre baner...og ikke hold noen spesiell kontakt med henne. Det er først da hun innser hva hun har mistet, eller faktisk innser at det var riktig beslutning.

 

Hvis dere blir sammens igjen, så har du på en måte fått en 'second chance'. Det er stor sjanse for at det går skeis igjen, men det kan være verdt forsøket - tross alt hender det at forhold ordner seg igjen etter slike situasjoner, om ikke for evig, så kan du iallefall få noen ekstra minner å ta vare på :)

Lenke til kommentar

Gi det opp.. dagens jenter blir så fort lei.. vi *menn* har blitt så svake med tiden at de kan leke seg rundt som de vil.. tar ikke alle under en kam, men mange menn er sånn.. og ikke grin over at folk slenger sannheten på deg.. vet du hvorfor folk blir fornærmet? det er fordi det blir fortalt sannheten.. harsh ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...