Gå til innhold

Vi trenger nye spill til lanet vårt, hva anbefaler dere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min personlige mening er at American Conquest er et drittspill. Det har vel mest med det at det er litt annerledes f.eks Age of Mythology (fremragende LAN-spill, CM4 og også det;)).

 

Jeg og 3-4 andre av dem som var på PåskeLANet kameratgjengen hadde i Påske (selvsagt) prøvde AC, og det ble ingen stor suksess. Kampene varte i 4 timer eller noe slikt, før vi rett og slett ikke gadd mer.

 

StarCraft var også et tøft LAN-spill.....for 3-4 ÅR siden!! Warcraft III falt ikke i min smak, ble liksom for mye RPG over det i forhold til Warcraft II (som er det aller beste spillet i serien fortsatt)

 

Ellers kan jeg jo nevne Neverwinter Nights, som faktisk er et rollespill jeg kan tenke meg å lære. Har det liggende her, men siden jeg er totalt n00b på RPG venter jeg til neste LAN for å få hjelp av RPG-spesialisten :)

 

Soldier of Fortune 2: Double Helix er også tøft å spille når man er drittlei alt som har med CS/UT2k3 å gjøre. Morsomt å snipe i SoF2:DH. :)

 

Nå vet jeg ikke helt hva som er blitt anbefalt tidligere, for nå er jeg trøtt (har lest gjennom posten to ganger, men har fortsatt ikke fått det med meg :lol:). Men videre til poenget mitt; Unreal Tournament 2003 er jo knalltøft å spille på LAN. Fart og spenning konstant!

 

Nå er det litt for sent, og jeg har spilt CM4 alt for lenge i natt også! (Satt oppe til 06:15 med CM4 i går, og 03:15 i dag). Så nå er det absolutt på tide å få kommet seg i senga med en eske Donald Duck & Co. som er hentet frem fra oppå klesskapet etter 7-8 år i glemmeboken :D

 

God natt folkens, og sov godt! :woot:

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg synes warcraft er bedre enn starcraft, jo fordi jeg liker de rpg greiene, grafikken er sinnsykt mye bedre og fordi synes det er morsomerre å slåss i fantasy verden enn i starcraft verdenen.. Derfor.. Og til deg som nevnte Age Of Mythology, så er jeg enig det er et kongespill men når man sitter 5-6 kompiser å spiller er det litt unfair at 2 av age eof mythology spillerene er sinnsykt mye bedre enn de andre og spiller aktivt over eso, bl.a meg :D Soldier Of Fortune 2 er konge over lan, ja faktisk sinnsykt kult, men vi spilte det intensivt i hele fjor sommer så folket er fortsatt litt lei det, så vi fant ut at delta force black hawk down var kulere, for dere som ikke har testet det, det er kanon fett.. Men når man har spilt det noen timer hver dag i flere dager lengter man etter noe nytt.. Men hvordan er american Conquest i forhold till f.eks Age Of Mythology? like kult? btw. Hater sånne rts der man styrer en hel tropp i steden for en og en unit.. Synes det er kjedelig.. Noen nevnte Generals, joda det er kult nokk, MEN hvorfor er det ikke båter der, det ødelegger alt, da drar man heller fram RA2 inntill de lager et nytt et med båter.. Hangarskip er et must i krogs rts.. Mener hvertfall jeg :woot: Lang tråd med mye skrivefeil, forr trøtt til å fixe det :)

Lenke til kommentar

Codename Eagle. det erkult det. litt gammelt spill, Hvor man har flammekaster som start våpen :woot: . Det kan minne om BF1942 bare ikke så bra grafikk. Her er det helikopeter også! det er det som er kult hehe. det er en del bugs. emn apsolut et spill dere burde prøve. har spiilt det på lan selv. jo fler det er jo morsomere bilr det

Lenke til kommentar
thomas$

 

 

 

Joined: 28 Jun 2003

Posts: 30

Location: telemark,skien

Posted: 08 Jul 2003 13:16 Post subject:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Codename Eagle. det erkult det. litt gammelt spill, Hvor man har flammekaster som start våpen . Det kan minne om BF1942 bare ikke så bra grafikk. Her er det helikopeter også! det er det som er kult hehe. det er en del bugs. emn apsolut et spill dere burde prøve. har spiilt det på lan selv. jo fler det er jo morsomere bilr det

_________________

jepp her ern. signaturen min. nå kommern er dere spente? " _ " der var den!

 

Back to top

 

 

joa Codename Eagle e kjempe toft.. Men når vi spiller det blir det bare useriøst, og konkuranser om hvem som klarer å stå på vingene på fly osv.. :lol: men det er gøy, vertfall den første timen..

Lenke til kommentar
Codename Eagle. det erkult det. litt gammelt spill, Hvor man har flammekaster som start våpen :woot: . Det kan minne om BF1942 bare ikke så bra grafikk. Her er det helikopeter også! det er det som er kult hehe.  det er en del bugs. emn apsolut et spill dere burde prøve. har spiilt det på lan selv. jo fler det er jo morsomere bilr det

 

hehe, da vil jeg anbefale CE-modden til BF42 likegodt, da slipper man bugs med at folk plutselig forsvinner etc

Lenke til kommentar

Starcraft: BW/Warcraft: TFT (hva dere liker best)

 

Q3 er virkelig bra på lan. Funker bra hvis dere er på samme nivå.

 

Greit med et bilspill sånn innimellom skytinga, bare prøv, det er morsomt.

 

Har ikke testa sof2 på lan, men jeg JÆVLIG lyst å gjøre det. Ingen jeg har lan'et med ønsker å prøve det engang. Det er grenseløst irriterende at ingen spiller sof2 pga de har bakgrunn i cs.. og dermed blir spillene for like, slik at man begynner å sammenligne etc. Ender opp med at man spiller cs :(

 

Hjemme spiller jeg bare sof2 for tiden, vurderer å spille enemy territory.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...