Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har høyde noe å si i et forhold?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurte litt på en ting jeg. Har høyde noe å si i et forhold eller er det opp til hver enkelt å bestemme seg for det? Jeg spør fordi at jeg ikke rager så veldig høyt fra bakken selv. Er ikke sikker på om jeg er 1.60 en gang. Lenge siden jeg har målt meg.

Så har høyde noe å si i et forhold?

 

 

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg lurte litt på en ting jeg. Har høyde noe å si i et forhold eller er det opp til hver enkelt å bestemme seg for det? Jeg spør fordi at jeg ikke rager så veldig høyt fra bakken selv. Er ikke sikker på om jeg er 1.60 en gang. Lenge siden jeg har målt meg.

Så har høyde noe å si i et forhold?

 

 

Hilsen. wil.

 

Siden du tar et opp så virker det som det betyr noe for deg. Da er det stor sannsynlighet for at det betyr noe for andre også. Det ideelle er jo at mannen er litt høyere enn dama. Men for seriøse forhold så har ikke høyden noe å si. Det du ikke har i høyden det tar du igjen på sjarm ;-) Men det er mange faktorer som betyr mer som for eksempel kjemi, selvtillitt, humor, personlighet og intellekt.

 

Min mor er litt over 1,50 og hun sier at "ugress vokser hurtigere enn roser" nå skal jeg ikke si at min mor er en rose, men det er nå et fint uttrykk.

Lenke til kommentar

Jeg syns så lenge dama i forholdet ikke er høyere enn mannen så går det bra, ser litt rart ut når en liten mann går i rundt og holder en veldig høy dame i hånden. Men dama kan ikke være en dværg og mannen en kjempe, om du skjønner hva jeg mener. Det har blitt litt rart, men har sett mange par dær dama er høyere enn mannen. ^^

Endret av Tyv
Lenke til kommentar

Er du usikker på om du har sjans, så har du ihvertfall ikke sjans.

 

Den eneste som reellt sett kan la høyden din stoppe deg, er degselv.

 

...vel, og enkelte damer som er høyere enn deg som ikke er tiltrukket av menn som er lavere enn seg.

 

Men hey, alle har vi da preferanser (vel, bortsett fra de som er überdesperate og tar hva som helst).

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har ikke du mindre sjangs. Når man først er i et forhold har utseendet lite å si, ettersom attraksjonen allerede er der. Hun vet hvordan du ser ut. Det er ikke slik at hun plutselig våkner en dag å sier, "Oi daæven så liten du er a... jeg tror vi må slå opp".

Med mindre du krymper, ser jeg ikke noe problem høyden din.

 

Når det kommer til sjekking, legger jeg ikke skjul på at høyde er en vesentlig faktor. Men i et forhold, er det bare vås, tull, og en bagatell. Tro meg, hun finner mye annet å klage på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...