Gå til innhold

Hva skal jeg bli, og hvordan? Elektronikk og teknologi - Bachelor/Master


jarlefosen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@JaffZe: NTNU er kjent for å vere veldig gode på teknologi og ingeniør biten, men du kan likeså få ein god utdanning kvar som helst andre plassar i Norge også.

 

Eg er veldig farga av HiB, og har blitt ekstremt glad i skulen. Eg sjølv har hatt både gode og mindre gode opplevingar av HiB, men alt i alt så er det ein fantastisk skule.

 

Som eg nemnte tidlegare i tråden så er det fult mulig å gå frå ein ingeniørlinje til ei anna i løpet av fysste året, og seinare også om du vil. Eit slikt bytte kan føre til litt lenger studietid enn 3år, men det er ikkje nødvendigvis noko dumt. Eg kjenner fleire som har bytta frå feks. Automasjon til Data fordi de likte programmering og ville jobbe vidare med det.

 

Når det gjelder kontakt med næringslivet så har NTNU eit veldig bra system, spesielt linjeforeninga ABAKUS gjere det veldig bra. Men HiB har også veldig god kontakt med næringslivet, spesielt nå dei seinare årene. Døme: http://nu-hib.no/

 

HiB - Avdeling for Ingeniør, utdanna ingeniøra til næringslivet med spiss kompetanse, såkalt profesjonsretta, så ein Bachelor fra HiB vil ha veldig gode kunnskapar om sitt fagfelt. Her veit eg ikkje korleis NTNU operera. Universitetet i Bergen utdannar i svært liten grad til profesjon så ein får ein meir teoretisk kunnskap, istaden for praktisk. Kanskje Kubjelle veit noko her? Virkar som han har gått der..

 

Håper det her ikkje føre til bare meir forvirring.. :)

Det er sant at høyskoler blir sett på som mer profesjonsrettet enn universitetsutdannelser. Men jeg tror nok det er en grov generalisering. Og jeg vet ikke helt om det er en fordel å ha en profesjonsrettet utdanning hvis du skal bli utvikler/forsker.

 

Tviler ikke på at HiB er en god skole, men jeg vil tro at du vil få en bedre utdannelse på NTNU. Jeg studerer ikke selv på NTNU, jeg studerer på UMB, men kjenner en del som har studert eller studerer på NTNU.

 

Mitt inntrykk er iallefall at det er lagt opp til mye mer obligatorisk arbeid på NTNU, i forhold til UMB iallefall.

 

NTNU ble faktisk kåret til fjerde beste universitet når det gjaldt samarbeid mellom forskning og næringsliv.

http://e24.no/jobb/article3852892.ece

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...