Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bli kjent med den nydelige jenta!


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle gjerne kommet i kontakt med den nydelige jenta som jobber i lokalbutikken, men vet ikke helt hvordan dette skal skje? Jeg kommer fra en liten plass, der alle vet ca hvem alle er, så jeg vet hun er singel, og jeg har et par bekjente som er bekjente igjen av henne, men føler ikke jeg kan bruke denne innfalssvinkelen da de som sagt bare er bekjente av både meg og henne. Ikke vil jeg åpne meg slik opp for bare bekjente heller, da dette lett kan komme tilbake til jenta:p hehe.. Jeg har aldri hatt problemer med å prate med jenter på noen som helst måte, så problemet er bare å komme i kontakt/bli kjent nok til å få sjansen til å bli bedre kjent, for å si det sånn:p

 

Noen som har noen brukbart gode tips til hvordan jeg kan få dette til å skje?:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar! Skal teste ut det, zeromac. Eksempler på hva jeg kan "spørre henne ut" om, neste gang? Andre tips?:)

Kanskje ikke kjøre på med "HEY LYST TIL Å DATE MEG?" første gang. Jeg mener du burde bli litt kjent først. Introduser deg, add henne på Facebook eller noe lignende..

 

er enig i det, å bli bedre kjent først.. virker ikke så "desperat" da, ei heller er jeg så desperat, bare virker som en meget hyggelig jente jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med:) Er det ikke litt drastisk å adde på facebook? å hva skal jeg i tilfelle si når jeg begynner å chatte med henne? sånn utenom "Hei"^^?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gode tips her:) Men kan bli et lite problem å ende opp på samme fest, dessverre:/ har ikke så mange felles tilknyttninger, så skal litt til for å plutselig ende opp på samme plass.. Men føler at inngangen til å bli bedre kjent er å gjøre som zeromac sier, å tørprate litt neste gang jeg handler, for så å muligens adde hun på facebook. Litt usikker på hva jeg gjør videre fra der, though...?

Lenke til kommentar

kjøp en pølsepakke, når du betaler smiler du til henne og sier

"liker du pølse? Jeg har masse"

 

I lol'd :!:

 

Haha, samme her. :!:

 

Men til trådstarter; det å tørrprate litt med henne og til slutt adde henne på Facebook høres ut som en god idé. Så kan du ta det videre derfra.

 

Men det er utrolig vanskelig å sjekke opp noen bak en kasse, spesielt når det er flere i køen osv. Men høres ut som du ikke har problemer med å prate med jenter, så kanskje du klarer deg fint. ;)

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Jeg ble betatt av kassadama på Narvesen der jeg var innom nesten hver dag på vei til jobb. Dette var da i Oslo, og jeg kjente ikke et annet menneske i byen. Hun var sånn typisk goth-nemi-chick (ikke emo), og kikket ekstra lenge på meg hver gang jeg gikk inn, noe jeg merket.

 

Så tilslutt greide jeg å stotre frem "hva heter du?" når jeg betalte en brus. Hun sa navnet sitt, så spurte jeg etter tlfnr, og fikk det + navn på en lapp. Da var jeg så shaky og stresset at jeg bare unnskyldte meg og "sprang" avgårde. Men fikk vettet tilbake og sendte noen SMS på vei til jobb, hun svarte i lunsjpausen sin, og så var vi liksom bestiser med en gang. Tror hun ble sjarmert av at jeg sa "jeg måtte ta kontakt med deg snart, ellers hadde jeg ruinert meg på å kjøpe Cola hver gang jeg ville se deg".

 

Vi var supervenner i ett års tid så ble det "for mye" for henne plutselig, hun sykemeldte seg og dro hjem til mamma i Hamar. Og that's all I ever heard.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I samme situasjon selv, minus at jeg ikke ser hun på en fast plass. Er bekjent med bekjent fra lite sted, har ikke tatt noen moves enda. Synes selv det er litt kleint med facebook helt uten videre, uten å ha vekselt noen form for samtale.

 

Heller mot å bruke disse bekjente på en litt mer diskrete måte selv, siden jeg anser dette som min eneste mulighet.

Lenke til kommentar

Takker for svar alle! Er enig med deg, magiii, at det blir litt vanskelig å sjekke henne opp over kassen.. Da det som du sier gjerne er flere i køen, i tillegg til at hun på en måte er "tvunget" til å opptre hyggelig og smile etc, uansett hvem som kommer. Vanskelig å lese signaler i slike situasjoner, så helst hadde jeg sett at det skjedde på en annen måte.

 

Koslig historie bytex! Synd det ikke ordnet seg.. Du hadde dog fordelen av at hun tydeligvis også var litt interessert i deg, noe jeg ikke har snøring i om hun har i meg, men sannsynligvis ikke nevneverdig i så tilfelle..

 

Ja, samme her, det virker dessverre som eneste mulighet, men vi får teste det ut Ron, kanskje det funker?;)

Lenke til kommentar

Takker for svar alle! Er enig med deg, magiii, at det blir litt vanskelig å sjekke henne opp over kassen.. Da det som du sier gjerne er flere i køen, i tillegg til at hun på en måte er "tvunget" til å opptre hyggelig og smile etc, uansett hvem som kommer. Vanskelig å lese signaler i slike situasjoner, så helst hadde jeg sett at det skjedde på en annen måte.

 

Koslig historie bytex! Synd det ikke ordnet seg.. Du hadde dog fordelen av at hun tydeligvis også var litt interessert i deg, noe jeg ikke har snøring i om hun har i meg, men sannsynligvis ikke nevneverdig i så tilfelle..

 

Ja, samme her, det virker dessverre som eneste mulighet, men vi får teste det ut Ron, kanskje det funker?;)

 

"Hvis ikke du går ut med meg lager jeg en STOR scene og klage til sjefen din!" Instant win.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takker for svar alle! Er enig med deg, magiii, at det blir litt vanskelig å sjekke henne opp over kassen.. Da det som du sier gjerne er flere i køen, i tillegg til at hun på en måte er "tvunget" til å opptre hyggelig og smile etc, uansett hvem som kommer. Vanskelig å lese signaler i slike situasjoner, så helst hadde jeg sett at det skjedde på en annen måte.

 

Koslig historie bytex! Synd det ikke ordnet seg.. Du hadde dog fordelen av at hun tydeligvis også var litt interessert i deg, noe jeg ikke har snøring i om hun har i meg, men sannsynligvis ikke nevneverdig i så tilfelle..

 

Ja, samme her, det virker dessverre som eneste mulighet, men vi får teste det ut Ron, kanskje det funker?;)

 

"Hvis ikke du går ut med meg lager jeg en STOR scene og klage til sjefen din!" Instant win.

 

hehe, i en amerikansk romantisk film, lett:) spørs om det funker så godt in the real life?;p

 

Var mere sånn at sjefen til jenta mi kom ut og ba meg gå, for det forstyrret kundene at jeg hang og prata med henne mens hun jobbet :p

 

"Kan du ikke be disse frierne dine om å ikke komme på jobb til deg" husker jeg sjefen hennes sa en gang.

 

hehe, nice! Hvordan kom du i kontakt? / hva prata dere om? Du må jo tydeligvis ha fanga oppmerksomheten hennes, iom jenter som regel er pliktoppfyllende og når de jobber så jobber dem:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...