Gå til innhold

Gaming laptop!

maxiix3

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok, godt å høre :) !

Har tidligere holdt meg til 10-12k klassen, noe jeg har funnet ut ikke nytter når man virkelig vil spille med full kvalitet uten lagg :)

Så tenkte nok jeg måtte gå for noe jeg faktisk ble fornøyd med for en gangs skyld!

Tusen takk til dere som har kommet med innlegg :):w00t:

Og takk for at dere hjalp meg med å finne en pc som passer meg perfekt :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her har du en test av GTX 485M, gjort av Notebookcheck.net. Maskinen som er brukt under testen, er en MySN Schenker XMG P501 - dette er samme maskin som Multicom Kunshan P150.
Skrevet (endret)

maxiix3, med mindre du har det veeeeeldig travelt med å kjøpe en bærbar, kanskje det har vært en ide å vente litt til. Kan virke som Nvidia kommer med 5xxM kort snart som kan være bedre enn GTX 485M kortene.

Meeeen, :blush: man vet jo ikke så mye om når de GTX 5xxM kortene kommer da.

Endret av Chavalito
Skrevet (endret)

Det virker lite sannsynlig at et eventuelt nytt kort fra Nvidia vil plassere seg over GTX 485M, bare noen uker etter at sistnevnte ble lansert som Nvidia's toppkort for bærbare. Det er nok heller snakk om et kort som vil plassere seg mellom GTX 460M og GTX 485M et sted, eller rett og slett avløse GTX 460M.

Om det får navnet GTX 560M, for å være i tråd med Nvidia's nye serie kort for stasjonære pc'er, gjenstår å se.

Endret av thomit
Skrevet

Her har du en test av GTX 485M, gjort av Notebookcheck.net. Maskinen som er brukt under testen, er en MySN Schenker XMG P501 - dette er samme maskin som Multicom Kunshan P150.

Skal gå for p150 selv, men tror ikke jeg vil bruke 3600 ekstra på GTX485. Vet du om tester med GTX460m? Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...