Gå til innhold

spetwols quiz tråd med premie DVD & FILM-RELATERTE TING [Regler i 1. Post] (FINALE MANDAG KLOKKEN 20.00!)


spetwols

Anbefalte innlegg

FilmQuiz.jpg?t=1295646931

 

Hei. Ble litt inspirert av _crs_ til å lage en lignende tråd, men litt annerledese regler og spill med andre premier. Rett og slett fordi jeg har endel filmer + Andre film relaterte ting jeg kunne tenkt å gitt bort, det meste er nytt. Er en del filmer jeg har dobbelt ekemplar av.

 

Instruksjon & Regler

 


  •  
  • Hver quiz har et bestemt tema. Dette er kun bilde quiz.
  • De 5 temaene er :

 

- Hvilken Film ? Max 6 Poeng

- Hva Heter Den Mannelige Skuespilleren ? Max 5 Poeng

- Hva Heter Den Kvinnelige Skuespilleren ? Max 5 Poeng

- Hva Heter Kjøretøy/Luftfartøy ETC ? Max 3 Poeng

- Hvilken Reggisør Max 5 Poeng

 


  •  
  • Vi starter alltid med ett tilfeldig tema. Da med 1 poeng, og vist samtlige av oppgavene på poeng 1, svares korrekt så høynes poengene til 2 neste runde. Vist ikke samtlige av oppgavene svares korret, velger jeg ut en nytt tilfeldig tema.

 


  •  
  • Man har kun muligheten til å besvare 1 av oppgavene på gjeldene quiz 1 gang per deltager.
    Om man svarer på flere av oppgavene så vil du miste din sjangse på gjeldene quiz.

 


  •  
  • Redigere innlegg vil ignorerer, og blir ikke tatt hensyn til.

 

Premier :

 

1. Premie : 3 Valgfrie DVD'r

2. Premie : 2 Valgfrie DVD'r

3. Premie : 1 Valgfrie DVD'r

 

+ En Tilfeldig Roulett Vinner Får En Overaskelse I Posten.

 

Premiene vil endres hele tiden. Alt fra DVD'r + Blu Ray + Limited Edtion + Gift Set ETC..

Denne runden snakker vi DVD. Tipper at det er en del å glede seg til fremover! :)

 

NB: Dette vil ikke ta effekt før NESTE quiz runde, vi kjører ferdig denne vi driver med nå først!

 

 

Eller's kan alle som vil delta! :thumbup: Selv moderatorene.

 

Om dere er uening i regler, premier eller hva som helst så send meg pm. Gjerne vist det er noen regler eller ting jeg har glemt! ;)

 

Jeg vil si til slutt at jeg er fult klar over at dette konseptet er inspirert av "_crs_" Det vil si at endel ting og regler går ut på det samme, og den æren går til "_crs_" Jeg driver ikke med gratis fortjeneste. :)

 

Første quiz vil komme imorgen klokken 15.15, da jeg vil også annonsere premier.

 

Om dette vil bli suksess eller ikke, gjenstår kun og se. :) Go on, maddafakka!

Endret av spetwols
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da duker jeg opp med første premie runde. Husk på at dere har muligheten til å vinne flere en kun 1 film, faktisk så mange som alle.

Frakt er så klart min fortjenste.. Så det er ikke noe omkostninger for dere, kun joine. Den definitivt første quizen er i morgen; 15.15 Hope to see u there ;)

 

Firstroundpremier.jpg?t=1295653166

Lenke til kommentar

Fasit: 1 - Back To The Future. 2 - The Shawshank Redemption. 3 - Breakfast Club.

 

Poengoversikt:

 

......... 1

Andeerik 1

Jonas2k 1

 

Denne quzien tilsvarer 2 Poeng PER Korrekte Svar.

 

 

Hvilken Film ?

 

quiz2.jpg?t=1295714644

 

Regler For Gjeldene Quiz :

 

1. Redigerte innlegg taes ikke hensyn til, og ignoreres.

2. Man har kun lov til å besvare 1.oppgave, PER quiz!

3. Svaret må inneholde bildet's nummer.

4. Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar.

 

Nå klarte dere alle 3 oppgavene, DVS at nå stiger poengene til 2 poeng, PER korrekte svar neste runde. Også oppgavene vil bli vanskeligere for hvert "level" dere når.

 

Tenker dette blir siste quiz for idag, da de fleste er ute på en Lørdags kveld, inkludert meg selv. Vil nok kjøre flere quiz i uka, en i helgene. Ha en god kveld alle forumere! :thumbup:

 

Neste quiz kommer i morgen - SØNDAG, KL: 15.15

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...