Gå til innhold

spetwols quiz tråd med premie DVD & FILM-RELATERTE TING [Regler i 1. Post] (FINALE MANDAG KLOKKEN 20.00!)


spetwols

Anbefalte innlegg

Så Art velger først tre filmer, deretter Skrei to, jeg én og de to random-vinnerne får de to siste?

 

Greia er hovedsakelig at dette ikke gjaldt før neste runde, da jeg hadde et helt på tryne opplegg denne runden egentlig. Men jeg lot det gå å ga faen i det forrige. Så vi sier det sånn da jeg ikke har tid mere nå, og skal pakke og langt bort;

 

1 Premie ; 3 Filmer

2 Premie ; 2 Filmer

3 Premie ; 1 Filmer

 

De 2 siste som vant har siste prioritert. Det starter liksom øvest.

 

Dermed har faktisk alle har maksimale vinner sjangser, vi trakk tross alt ut 5 vinnere her nå som får premie!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LOL vant jeg? Jeg svarte jo bare to på oppgaver elns. Dope.

 

Vil du ha gratis film eller ikke? ;) Isåfall må du sende meg ønsket rekkefløge ikveld, da jeg reiser på ferie i morgen. Den filmene som ikke blir valgt av høyst prioriterte får du. Altså de 3 gode vinnere bestemmer filmer først, så får du velge mellom de 2 som blir igjen...

Lenke til kommentar

Woooohooo! Blir show og paje frakt nå yea.. :p

 

post-164716-0-69404100-1296511603_thumb.jpg

 

Litt update! Som sagt, skal bort i noen dager nå. Har prøvd og rydded opp i første tråd! Så les igjenom den først før dere joiner neste quiz, så alle er klar over regler og greier og greier etcc...

 

Neste quiz runde kommer neste uke, altså den først kommende Tirsdag neste uke! Klokken 18.00 ikke denne Tirsdag!!! Lover dere noen spennende premier da også! Langt mere interesant enn forrige premie runde. Hope to see you! Og takk igjen for alle som har deltatt!

Utrolig fornøyd hvertfall, kunne jo ikke gjort dette uten dere vett! :new_woot:

 

Take Fakking Care! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...