Gå til innhold

Hvilket program for å sette inn fem personer i turnus?


jmosbakk

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på utkikk etter et program der jeg kan sette opp turnusen vi bruker i vårt firma samt fylle inn hvem som jobber når. Har foreløpig satt opp en enkel oversikt i OpenOffice Calc, men denne er helt uten formler og slikt. Dette programmet tilsvarer vel Excel og vil sikkert være det de fleste anbefaler.

I tillegg er jeg på utkikk etter en løsning som gjør at et bestemt navn er lik en fast verdi slik at hvis jeg endrer navnet på en plass så blir det endret for hele turnusen.

Og det hadde vært veldig flott om dette hadde blitt bygget opp som en kalender med datovisning slik at jeg kan sette opp de første fem ukene manuellt og deretter kopiere disse inn i kalenderen ut året.

 

 

Håper noen har et kjempeforslag. :D

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

På jobben har mange maskiner som trenger service daglig, ukentlig, måndetlig etc.

Vi lurte lenge på hvordan vi skulle få ordna dette til et forståelig opplegg. Og fant ut at noe så enkelt som Google Calender var løsningen. Lag deg en gmail og se hvordan det funker. :) Veldig enkelt, og viss du skal endre en dag eller hele turnusen kan du velge det. Alt slags mulige kombinasjoner på turnuser. Gode utskrtiftsmuligheter og mulighet for å legge andre personer til i kalenderen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...