Gå til innhold

Barbering: høvel eller maskin?

31 stemmer

1. 1. Hva bruker du når du skal barbere deg?

• Barberhøvel
      21
    • Barbermaskin
      10
    • Annet
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker du når du barberer deg, og hvorfor?

Årsaken til at jeg spør er at jeg nettopp har fått meg barbermaskin etter å ha brukt barberhøvel i alle år. Maskinen jeg har er fra Phillips og den er rett og slett fantastisk. Det går fort, er behagelig og huden min blir ikke irritert i det hele tatt. Hvorfor jeg ikke har brukt maskin tidligere skjønner jeg ikke noe av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en erfaring du har? Selv har jeg vært skeptisk til maskin fordi jeg har vært redd for at den ikke ville tatt skjegget helt ned, men etter å ha brukt maskin en uke er det ikke noe problem i det hele tatt.

Skrevet

Bruker barbermaskin, da jeg synes det virker mer skånsomt mot min hud som er litt for full av kviser til tider. SÅ slipper jeg og få arr og sånt, men tenker meg at jeg går over til noe mer ordentlig med årene.

Skrevet

Vel, jeg har ikke prøvd allverden maskiner, men dro på elkjøp en gang og spurte etter den som tok skjegget best og ble ikke fornøyd.

Usikker på merket, men tror den var litt vanntett og gul.

Gikk tilbake etter to uker og fikk pengene igjen :)

Skrevet

Det finnes bare en måte å barbere seg på, alt annet er dårlige erstatninger!

photo0392nv.jpg

Ja, eller Hvis du har dårlig tid

dsc7442copia.jpg

Bare mine $0,2

• Liker 4
Skrevet

Bruker det litt om hverandre. Bruker maskin om jeg skal rake av det verste og høvel når det skal gjøres en skikkelig jobb eller jeg føler for en behagelig barbering. Lite som slår å være nybarbert, men den følelsen har jeg aldri opplevd med maskin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...