Allan E Skrevet 4. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2003 Er det noen som vet hvilken stikke som er best for Helikopter/Fly i BF og DC? Jeg bruker mus og tast i dag men sliter litt med Helikopteret. :-? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg svarer på spørsmålet ditt i denne tråden: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...127299&forum=52 Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 4. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2003 Bruker den samme som Aasgaard, og må si den er ypperlig til heli flyvning i Desert Combat. Er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Allan E Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2003 Bruker den samme som Aasgaard, og må si den er ypperlig til heli flyvning i Desert Combat. Er veldig fornøyd. Glimrende, da skal jeg prøve denne. Takk for hjelpen. :smile: Lenke til kommentar
schizo Skrevet 21. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2003 Øy, skaff dere noen skikkelige flyspill da vel, de såkalte flya i BF1942 suger så j..lig at det kan nesten ikke sies. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2003 Øy, skaff dere noen skikkelige flyspill da vel, de såkalte flya i BF1942 suger så j..lig at det kan nesten ikke sies. Fint om du kan holde deg litt mer saklig. Battlefield er selvasgt langt fra noen simulator, men det er et godt multiplayerspill. Når man skal fly er det (selv om det ikke er 100% realistisK) bedre å ha en joystick enn å bruke mus. Dette må det være lov å diskutere her uten at du skal slenge ut slike usakligheter. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 25. august 2003 Rapporter Del Skrevet 25. august 2003 Eg synest det er veldig greit med mustastatur til flyging av helikopter, men smag og behag:) Lenke til kommentar
wowwow Skrevet 1. september 2003 Rapporter Del Skrevet 1. september 2003 jeg synes det er det beste spillet som er laget til nå og fly emultoren e drit god. bare fordi dere synes det er vanskelig og fly så e det dårlig vel det er feil. og deter jo vanskelig det er sant og best og bruke joistick Lenke til kommentar
crazyeraser Skrevet 1. september 2003 Rapporter Del Skrevet 1. september 2003 synes Microsoft sin er genial. helst med forcefedback, lettere å små justere flyinga spes. på helikoptra. har den "gamle" sikker like bra eller bedere den nyeste. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 1. september 2003 Rapporter Del Skrevet 1. september 2003 jeg bruker kun tastatur og mus, syntes det er best Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 1. september 2003 Rapporter Del Skrevet 1. september 2003 Det er uendelig mye bedre å bruke joystick til å fly med : - Bedre Kontroll (Spesielt når du skal koordinere roll og jaw/rudder) - Fetere med en joystick i labben enn müs/ tastatür - Bussjåføren anbefalte det Bruker selv Sidewinder Force Feedback 2... Fungerer glimrende, men det må også nevnes at den store størrelsen + tyngden kan være upraktisk sammen med Battlefield, spess hvis du har begrenset plass på pulten/bordet... Men det cordless greia ser jo brukbar ut Lenke til kommentar
crazyeraser Skrevet 1. september 2003 Rapporter Del Skrevet 1. september 2003 harn jo sef. på fanget.... Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 7. september 2003 Rapporter Del Skrevet 7. september 2003 Jeg for min del bruker WingMan strike force 3D (den har force feedback) Lenke til kommentar
NuB Skrevet 24. september 2003 Rapporter Del Skrevet 24. september 2003 Jeg har selv den der Sidewinder Force Feedback 2. Har kun brukt den i BF1942 som stort sett er det eneste jeg spiller. Men det spillet støtter ikke force feedback, så den effekten har jeg ikke fått prøvd. Noen tips til gode flyspill med dette? Spill type Microsoft flight simulator appellerer ikke til meg, moro framfor realisme sier nå jeg. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 30. september 2003 Rapporter Del Skrevet 30. september 2003 Jeg vil anbefale Microsoft Sidewinder Force Feedback 2 på det varmeste Bruker den kun til BF og DC, og er 110% fornøyd med den! Bare kjøp den hvid du vil ha en Joystick som har alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå