Gå til innhold

Her er Android 3.0 Honeycomb


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

apple u just got own't again.Jeg forstår ikke hvorfor en skal gir ut mye penger for en nettbrett. Er mer spent på hva 2.4 gir og hva som komme etterpå til mobil.

Eh, når har faktisk Apple en av de billigste nettbrettene på markedet. 4090,- for 16GB (uten 3G) er markedsledene. Eneste jeg kjenner til som er billigere og lansert i Norge må være Huawei S7. Men dette nettbrettet har ikke fått de beste skussmål. Hva gjelder Apple får du utrolig mye for pengene ved å kjøpe en iPad, selv om man kjøper den billigste.

ViewSonic ViewPad 7

3498 ,- på clas ohlson (av alle plasser), og den har 3G.

 

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=158753938

Lenke til kommentar

@ Byxxi

 

Unnskyld meg, men har du ikke lært det i matte timene du da.

2.1 og 2.10 er det samme. Sålenge du ikke setter ett tall til bak 1 så er det en null der. Kommer vel annt på hvilken forbindelse du bruker tallene i og da sikkert.

 

2.1.0 er det samme som 2.1. 2.10 > 2.9

Lenke til kommentar

apple u just got own't again.Jeg forstår ikke hvorfor en skal gir ut mye penger for en nettbrett. Er mer spent på hva 2.4 gir og hva som komme etterpå til mobil.

Eh, når har faktisk Apple en av de billigste nettbrettene på markedet. 4090,- for 16GB (uten 3G) er markedsledene. Eneste jeg kjenner til som er billigere og lansert i Norge må være Huawei S7. Men dette nettbrettet har ikke fått de beste skussmål. Hva gjelder Apple får du utrolig mye for pengene ved å kjøpe en iPad, selv om man kjøper den billigste.

 

Jeg har ikke sakt noe om prisene annet en at jeg ikke kjønn hvorfor folk gir ut så mye penger. Og 4000 synes jeg fortsatt mye, rett og slett fordi jeg ikke se helt den store bruken av en slik, spesielt ikke en ipad har jo verken god tilkoblings mulighet eller fleksibel software iforhold til android/windows//meego osv. tablets

Lenke til kommentar

En mye bedre gjennomgang av Honeycomb finner vi her:

 

I tillegg vil jeg anbefale de som er interessert å se Engadget sitt intervju med Matias Duarte, som står for store deler av UIen til Honeycomb. Han sier blant annet at Honeycomb er veien google vil gå med Android, også på telefoner.

Lenke til kommentar

En mye bedre gjennomgang av Honeycomb finner vi her:

 

I tillegg vil jeg anbefale de som er interessert å se Engadget sitt intervju med Matias Duarte, som står for store deler av UIen til Honeycomb. Han sier blant annet at Honeycomb er veien google vil gå med Android, også på telefoner.

Hva med å legge ved en lenke til dette intervjuet, i det minste?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...