aleks200 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 (endret) Jeg skulle gjerne ha likt å kunne koble xboxen min opp på pcskjermen min. Men for å gjøre det trenger jeg en vanlig HDMI kabel som bare Xbox 360 elite har. Finnes det noen type kabel som gjør om en HDMI kabel til en HDMI kabel? Altså ikke den samme kabeltypen på begge sider men: "1 side med 5" og "1 side med den "vanlige" HDMI ingangen". Slik som vist på bildene Xbox kabelen: "vanlig" HDMI kabel: Endret 3. januar 2011 av aleks200
Thor. Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Under den feite kontakten som står i xboxen skal du ha en HDMI kontakt. Å gjøre analoge signaler til digitale koster litt. Som vist her: http://www.blogcdn.com/www.joystiq.com/media/2007/08/xbox_hdmi-port.jpg
aleks200 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Skrevet 3. januar 2011 Nei nei.. Dette funker ikke. Fordi jeg har ingen HDMI ingang under den feite saken.. :I
Thor. Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Finner ikke noen produkter i fasrten men slikt utstyr som du ønsker finnes, men det koster 800 kroner og over sist jeg sjekket.
aleks200 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Skrevet 3. januar 2011 Jah.. Det vell egentlig greit tror jeg
aleks200 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Skrevet 3. januar 2011 Jeg fant ut hva jeg trengte.. Jeg trenger en slik en DVI-Adapter. http://www.av-cables.dk/billede_kabler/dvi_kabel/dvi_adapter/component_hun_til_dvii_han_adapter_2468_da.html
aleks200 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Skrevet 3. januar 2011 Ok fail.. Den funker bare til utvalgte prosjektorer eller monitorer..
newman221 Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 (endret) Er det digitale signaler i den opprinnelige billige Xbox-versjonen da? Var det ikke kun Premium og Elite-versjonen som hadde det i begynnelsen? Isåfall har du et problem, for det er ikke bare-bare å gjøre om analoge signaler til digitale. Økonomisk sett er det ikke forferdelig mye dyrere å kjøpe ny Xbox. Kvalitetsmessig er det ihvertfall en kjempebonus å kjøpe ny konsoll. Sikkert kjent med den fine grunnleggende setningen "crap in - crap out". Det er problemet med å prøve å gjøre analoge signaler digitale Endret 4. januar 2011 av newman221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå