Gå til innhold

Musepil vibrerer/hakker


Anbefalte innlegg

Min Logitech G5 laser mus fungerer relativt dårlig. Når jeg beveger musepilen så "hakker" den ganske mye. Det er vanskelig å klikke for feks valg i firkanter og søkefelt på nettsider fordi pilen hele tiden hopper bort fra feltene.

 

Har lastet ned passende setpoint programvare som bedret problemet noe, men det er langtifra borte. Driver versjon 4.60.122.

 

Bruker Win7, 64 bit.

 

 

Noen som kan hjelpe? Irriterende problem :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min Logitech G5 laser mus fungerer relativt dårlig. Når jeg beveger musepilen så "hakker" den ganske mye. Det er vanskelig å klikke for feks valg i firkanter og søkefelt på nettsider fordi pilen hele tiden hopper bort fra feltene.

 

Har lastet ned passende setpoint programvare som bedret problemet noe, men det er langtifra borte. Driver versjon 4.60.122.

 

Bruker Win7, 64 bit.

 

 

Noen som kan hjelpe? Irriterende problem :ermm:

Første tanke: Er PCen din er i orden på alle andre punkter? Du har ikke problemer med treg programvare generelt?

 

Slett driveren, legg inn ny driver og kryss fingrene. Har du flere drivere fra før av så kan det være at disse koliderer. Du sier du har lagt inn ny driver, men du forsikret deg vel om at du ikke har X andre drivere installert fra før av?

 

Sjekk ut:

Logitech G5 Support

Endret av HHalling
Lenke til kommentar

PC`n fungerer greit nok ellers, ikke noen store problemer.

 

Ingen drivere fra før av. Jeg har vært inne på siden du linker til før, men ved å klikke seg videre til download pages får man opp følgende:

 

"Ops. Dette er ikke den siden du ser etter. Det Logitech-produktet eller den siden du ser etter, er imidlertid ikke tilgjengelig der du er. (Det kan også hende at lenken du brukte, hadde en feil.) Du finner fremdeles produkter, støtte, firmainformasjon og annet på www.logitech.com..

 

 

 

Jeg endte derfor opp med å installere Setpoint programvaren.

Lenke til kommentar

Min Logitech G5 laser mus fungerer relativt dårlig. Når jeg beveger musepilen så "hakker" den ganske mye. Det er vanskelig å klikke for feks valg i firkanter og søkefelt på nettsider fordi pilen hele tiden hopper bort fra feltene.

 

Har lastet ned passende setpoint programvare som bedret problemet noe, men det er langtifra borte. Driver versjon 4.60.122.

 

Bruker Win7, 64 bit.

 

 

Noen som kan hjelpe? Irriterende problem :ermm:

 

Leamus!!

hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...