Gå til innhold

Saddam Hussein - Guardian of Iraq


pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ikke har fått det med deg så er dette landet allerede et diktatur.

 

Hvem er det som slipper inn hordene fra den tredje verden? har det norske folk bestemt at de ønsker sin egen undergang? selvsagt ikke.

 

Du får fortsette å tro på dette såkalte demokratipisset som i grunn er kun et annet ord for jødisk kontroll.

Lenke til kommentar

Om du ikke har fått det med deg så er dette landet allerede et diktatur.

 

Hvem er det som slipper inn hordene fra den tredje verden? har det norske folk bestemt at de ønsker sin egen undergang? selvsagt ikke.

 

Du får fortsette å tro på dette såkalte demokratipisset som i grunn er kun et annet ord for jødisk kontroll.

 

Morsomt at du sier dette til meg, som var imot invasjonen av Irak OG Afghanistan helt fra begynnelsen. Jeg støtter hverken vestlig okkupasjon eller Saddams diktatur.

Lenke til kommentar

Det burde også være noen fra US goverment som gikk de skrittene til galgen i følge med Saddam. USA har en skamfull historie i hvordan de støttet og forsynte monsteret med det han trengte. Men de så seg tjent med ham, siden han startet krig mot Iran (hvor han også brukte gass) USA fikk sågar stoppet en fordømmende FN resolusjon mot Irak for bruk av kjemiske våpen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du ikke har fått det med deg så er dette landet allerede et diktatur.

 

Hvem er det som slipper inn hordene fra den tredje verden? har det norske folk bestemt at de ønsker sin egen undergang? selvsagt ikke.

 

Du får fortsette å tro på dette såkalte demokratipisset som i grunn er kun et annet ord for jødisk kontroll.

 

Morsomt at du sier dette til meg, som var imot invasjonen av Irak OG Afghanistan helt fra begynnelsen. Jeg støtter hverken vestlig okkupasjon eller Saddams diktatur.

Jeg blir rørt til tårer av din moralske overlegenhet.

Lenke til kommentar

At du greier å påstå at Norge er et diktatur samtidig som du benytter deg av rettigheter som ikke eksisterer i et diktatur er ikke mindre en oppsiktsvekkende. Men for å være helt ærlig så har jeg ingen tro på at du er den du utgir deg for å være. For når en ser igjennom trådene og de svarene du kommer med så er de alt for tynne til å komme fra en person som virkelig tror på, og som faktisk kan forsvare sitt synspunkt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

K. Hvordan skal vi få en ende på krigen i din mening Decline?

 

Sterkest av alle er han som står alene?

 

Ende på krigen i Irak? Vel, trekke ut soldatene. Og det er vel allerede igangsatt. Dessverre etterlater "vi" oss et korrupt regime ved makta. Da er det opp til irakerne å gi uttrykk for om de vil gjøre opprør mot dette regimet, og eventuelt vårt ansvar å støtte det. Skal ikke si jeg har særlig oversikt over situasjonen i Irak for tiden, da jeg har fokusert mer på å lære om Afghanistan. For Afghanistan: Trekk ut soldatene, still krigsforbryterne for retten, kast det korrupte Karzai-regimet. Støtt progressive og kvinnefrigjørende krefter som RAWA og Malalai Joya.

Lenke til kommentar

Når du sier krigsforbrytere så regner jeg med at du mener blant annet Cheney og Bush? Slik jeg forstår det så tilhører du "å trekke oss ut nå vil være en katastrofe" campen ? Det blir faktisk ikke mindre styrker i midt-østen, men flere. Om du har informasjon som tilsier det motsatte så er det garantert pølsevev.

 

Vi har forøvrig ikke noe med Afghanistans interne anliggende å gjøre, om de ikke vil ha feminisme og likestilling så er det deres sak. Jeg begynner selv å bli jævlig lei kjerringer i politikken.

Lenke til kommentar

Jeg skrev nettopp svart på hvitt at jeg vil trekke ut soldatene. Hvordan tolker du det til at jeg tilhører "å trekke oss ut nå vil være en katastrofe"-campen? Les hva jeg skriver da mann!

 

I Irak trekkes de vestlige styrkene gradvis ut, selv om endel private militser er igjen. Styrkene flyttes til Afghanistan.

 

Og med "krigsforbryterne" mente jeg afghanske krigsforbrytere som har tatt livet av titusener i Afghanistan, stått bak massakrer på uskyldige folk, og innført brutale og inhumane regler for kvinneundertrykking. Disse krigsforbryterne må stilles for retten. Men forsåvidt også USAs ledere som skapte mye av dette helvetet i Afghanistan og Irak, og som står ansvarlig for drapet på flere hundretusener afghanere og irakere. De er massemordere.

 

I Afghanistan før Sovjet invaderte, var det et relativt demokratisk samfunn med universiteter for både kvinner og menn, og hvor kvinner hadde relativt gode rettigheter. Men imperialistene har herjet i og ødelagt dette landet. Det fins likevel fremdeles demokrater og kvinnefrigjørere blant afghanerne. Slike som Malalai Joya:

http://www.dagbladet.no/art/politikk/afghanistan/3648995/

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke greia med å plutselig begynne å prate om følelsesmessig svada som kvinner, skoler og påstått undertrykkelse. Dette er nok noe som kommer av for høyt fluorinntak og for masse eksponering for jødepressen. Det gjøres bare for å gi krigen mere "legitimitet"

 

Krigen er basert på en gigantisk løgn, de hadde ingen rett til å invadere, de har fortsatt ingen rett til å være der, de er etter alle definisjoner en fremmed makt som okkuperer landet deres og angrep mot invasjonsmakten er da legitime.

 

De som ga the Go-ahead for Norges deltagelse i Afghanistan må få seg en en siste biltur i de pansrede bilene sine til Akershus Festning.

Lenke til kommentar

Uansett om man vil følge USAs Irak-politikk som sa at Saddam Hussein var roten til det onde eller ikke så er det ingen hemmelighet at Saddam Hussein var en despot og tyrann i tillegg til å være en diktator! Om krigen som flete ham var forsvarlig og om han kunne vært fjernet på andre måter vil sikkert historikere spekulere på i evigheter, men personelig finner jeg ingen grunn til å savne ham eller mene at irakerne hadde det bedre under Saddam Husseins regime enn de har nå. Jeg har lest flere bøker om denne saken og den som har gitt meg absolutt best innsikt har vært SADDAMS FORTROLIGE. Etter å ha lest en slik bok sitter man virkelig igjen med inntrykket og viten om hvordan det er å leve i et slikt brutalt og issolert diktatur samt hvordan regimets indre liv foregår. Men mange fikk skodd seg på elendigheten og korrupsjonen så Saddam Hussein vil alltid stå som en martyr for mange. Men han var garantert ikke til det beste for Irak!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...