Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør dere etter man har kommet og "kobler seg fra" hverandre?


Anbefalte innlegg

Et ganske direkte spm. men saken er denne:

 

Jeg har hatt en sexpartner gjennom mange år (den eneste personen jeg noensinne har hatt sex med). Dette gjør at jeg har lært ting på en måte, men er mulig at andre folk gjør samme greiene på andre måter.

 

I mitt forhold har standard prosedyre vært at etter jeg har kommet (i henne) så strekker man seg etter tørkepapir, tar ett hver hvorpå jeg tørker av snuten min og hun "tørker/tetter" hos seg slik at det ikke renner ut (før man tar på seg undertøy igjen).

 

Uansett, det er denne tørkepapirbusinessen jeg lurer på. Er det vanlig prosedyre?

 

Dersom jeg i singellivet skulle havne i en slik situasjon, er det slik alle gjør det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar.

 

Jeg vet jeg burde spurt om det i førsteposten, men jeg vil gjerne høre hvilke andre praksiser som gjøres, ikke bare at det gjøres forskjellig.

 

Slik jeg ser det finnes det 2-3 muligheter:

 

-Man tørker med papir

-Man ligger og lar det renne og griser til det som finnes av sengetøy

-Man løper ut på badet på direkten

 

Av disse ville jeg jo tro at nr 1 var å foretrekke, men hva vet jeg...?

Noen andre?

 

Jeg ønsker så mange svar som mulig, ikke la vær å svare selv om noen andre har svart akkurat det samme før. Som sagt så føler jeg meg usikker på denne biten.

Lenke til kommentar

Nå er det slik at kvinner burde gå på do etter samleie og tørke seg godt, fordi sæd ødelegger balansen i skjeden, noe som øker sannsynligheten for sopp og urinveisinfeksjoner. Tror det er ganske vanlig å tørke seg etterpå, det er iallefall noe jeg alltid gjør. Har jeg tid dusjer jeg/vi også, man er gjerne svett i tillegg :whistle:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Eksen min pleide å stikke en tampong inn, funka helt fint det.

 

Haha! Dette har jeg aldri opplevd, og fikk meg en latter når jeg leste det. Men greit å vite at den metoden blir brukt, for jeg hadde sikkert vært litt overrasket/nysgjerrig om jeg hadde opplevd at ei dame gjør det. Funker sikkert ganske greit mot rot, men ville tro jenter får veldig lett sopp av måten der kontra andre metoder.

Anyhow, vanlige jeg har opplevd er papir/handkle og så en dotur. Eventuellt bare rote til senga :)

Lenke til kommentar

Avhenger litt av hvor slitne / trøtte vi er. Ofte på kvelden blir vi bare liggende å kose litt og lar det ligge der inne før begge stikker på dass og tørker / dusjer. Andre ganger er det rett på badet og noen ganger lar vi det bare renne på sengetøyet(Sjeldent, bare hvis vi vet vi skal skifte uansett). Ender ofte med en dusj, da vi liker å være rene + at snoppen har en tendens til å klistre seg fast i bokseren hvis den er full av sæd.. Lite digg når man må rive den løs, lol

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tror ikke du skal bekymre deg, hvis dama ikke vil du skal komme inni henne. Så har dama opplysningplikt på det! Når du først har blitt ferdig, så fikser hun selv etter eget ønske ;) Jeg har faktisk vært borti enn eller to som ikke trengte å tømme seg, gjorde det ikke forran meg etter hva jeg husker iallefall :hmm:

Lenke til kommentar

Selv tørker jeg helst med tøy, da mange sorter papirtørk ofte forsterker og forverrer lukten. Av papirtørk anbefaler jeg våtservietter, da både lukter og føler man seg renere :thumbup:

 

Når jeg sier jeg tørker med tøy, så mener jeg at jeg tørker restene på mannedelen og forflytter meg til toalettet og prøver å holde inn så hoveddelen av spermen havner i do, da jeg synes det er skikkelig grisete med mye sperm (sålenge det ikke skal være grisete da ;) ).

Endret av spinnwild
Lenke til kommentar

hmm, interesant. Aldri hatt fast partner. Har hatt noen onenight stand og no fyllesex. Da tenker jeg sjeldent på hva jeg gjør. De fleste gangene suger/runker dama den siste økten og tar proteinshaken i munn (svelg eller spytte ut, opplevd begge deler) eller på magen (noe jeg liker å gjøre:) ).

Nå regner jeg med det er snakk med hva man gjør etter, uten kondom? Siden da er saken veldig obvious.

 

Interesant å lese hva kjærester gjør osv, for det hadde jeg ikke tenkt over :S

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Jeg stapper ihvertfall hverken tørkepapir eller tamponger oppi tempelet mitt.

Derimot, løper jeg rett ut på badet samtidig som jeg kniper som bare fy, og tømmer meg der.

I toalettet selvfølgelig.

 

Det hørtes innmari ekkelt å pakke tørkepapir der oppe spør du meg, men hver sin "smak" ;-)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er mange som faktisk tørker oppi liksom. Man tørker det som renner ut, det er hvertfall det jeg gjør... eller.. vi tørker kuken åsså går jeg kjapt til toalettet, med tørkeutstyret i tilfelle det skulle begynne å renne nedover, og tømmer meg som best jeg kan :roll:

Endret av spinnwild
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...