Gå til innhold

Hvem er Norges deiligste kvinne?


TENTPOLE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen din sa ikke så veldig mye, så jeg endret den.

 

Henviser du til Norges deiligste person eller kvinne? Personlig vil jeg verken plassere Jenny eller Tone på topp.

 

beklager så meget, men jeg mente selvfølgelig kvinne.

 

verken jenny eller tone, huh? hva er ditt bidrag til denne posten da, om jeg tør spørre? :)

Lenke til kommentar

Sjansen er rent statistisk svært stor for at Norges deiligste kvinne er en de fleste av oss aldri har sett eller hørt om. At vi - dels av praktiske årsaker - begrenser oss til B-kjendisene når vi skal velge er litt synd.

WRONG! Det er bare legge til et bilde av hu du syns er diggedigg vettu ;)

Men det forusetter at jeg har sett henne selv (og har et bilde av henne.) Jeg hadde en god kandidat, men det er over 30 år siden og jeg har ikke noe bilder av henne lenger.

 

Men jeg har bare truffet/sett en promille av Norges kvinner i mitt liv, og det er fortsatt statistisk sannsynlig at den deiligste av dem alle er blandt de 999 promillene jeg ikke har sett ennå, og at hun aldri har vært med på Idol eller X-Factor eller blitt skilt på forsiden av Se & Hør eller datet hotelleier Stordalen. Hun står i kassen på Rema et eller annet sted, eller studerer marinbiologi eller politikk eller vasker hotellrom for Stordalen. Og dukker aldri opp i denne tråden...

 

Geir :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Sjansen er rent statistisk svært stor for at Norges deiligste kvinne er en de fleste av oss aldri har sett eller hørt om. At vi - dels av praktiske årsaker - begrenser oss til B-kjendisene når vi skal velge er litt synd.

WRONG! Det er bare legge til et bilde av hu du syns er diggedigg vettu ;)

Men det forusetter at jeg har sett henne selv (og har et bilde av henne.) Jeg hadde en god kandidat, men det er over 30 år siden og jeg har ikke noe bilder av henne lenger.

 

Men jeg har bare truffet/sett en promille av Norges kvinner i mitt liv, og det er fortsatt statistisk sannsynlig at den deiligste av dem alle er blandt de 999 promillene jeg ikke har sett ennå, og at hun aldri har vært med på Idol eller X-Factor eller blitt skilt på forsiden av Se & Hør eller datet hotelleier Stordalen. Hun står i kassen på Rema et eller annet sted, eller studerer marinbiologi eller politikk eller vasker hotellrom for Stordalen. Og dukker aldri opp i denne tråden...

 

Geir :)

Haha! Du gjør det vanskelig her? :D Men siden du har møtt en promille av norges kvinner, så kan du ha vært så heldig at du har møtt den diggeste? Det er jo tross alt ikke en fasit på hvem som er diggest her. Det er jo tross alt subjektivt, hele skiten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...