Gå til innhold

PL: 23.02.11 Arsenal v Stoke City, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er mye bedre som midtspiss enn han er som høyrekant. Dessuten er han i god form for tiden. Han er det klart beste alternativet i mine øyne.

 

Tror vårt beste alternativ er Chamakh. Rett og slett fordi han er meget flink til å dra ut midtstopperne til motstanderlaget og skaper rom for Walcott og Nasri. Bendtner kan være et godt alternativ hvis Chamakh ikke får til noe, men er temmelig sikker på at Chamakh kommer til å ha en meget god kamp når han endelig får spilt sammen med førstelaget igjen. Han har jo tross alt ikke fått en eneste kamp fra start siden desember hvor laget faktisk var toppet.

Lenke til kommentar

Før jul hadde Chamakh vært et bedre alternativ enn Bendtner, men nå spiller Chamakh halvhjertet pga dårlig selvtillit. Syns Bendtner spiller bra for tiden, og han vil dessuten spille mye bedre når han spiller i sin vante med førsteelleveren enn i en uvant posisjon med "reservelaget".

 

Szczesny

Sagna Djourou Squillaci Clichy

Fabregas Song Wilshere

Walcott Bendtner Nasri

Lenke til kommentar

Før jul hadde Chamakh vært et bedre alternativ enn Bendtner, men nå spiller Chamakh halvhjertet pga dårlig selvtillit. Syns Bendtner spiller bra for tiden, og han vil dessuten spille mye bedre når han spiller i sin vante med førsteelleveren enn i en uvant posisjon med "reservelaget".

 

Szczesny

Sagna Djourou Squillaci Clichy

Fabregas Song Wilshere

Walcott Bendtner Nasri

 

Bendtner har selvtilliten, men er jo ustabil til tusen. Samt at han ikke har i nærheten av touchen eller bevegelsene Chamakh besitter. Mtp. at jeg verken ser på Bendtner eller Chamakh som noen stor måltrussel i det siste så er det nettopp Chamakh sine bevegelser som gjør at jeg foretrekker han ovenfor Bendtner. Nasri, Cesc, Walcott eller Arshavin er de spillerne vi må stole på at skal score mot Stoke og det er nettopp derfor jeg ser på Chamakh som med smarte bevegelser og som generelt er et meget godt oppspillspunkt som nøkkelen :p

Lenke til kommentar

Ahahahahaha

 

« Reply #55 Yesterday at 2:10pm »

i just hope we injure a few of them. It would be like a victory if we broke that cunt fabregas's leg!

 

I'm hoping for:

 

Van Persie

Nasri

Walcott

Wilshire

 

out for the season

 

GOOOOOOOAAAAAAAAARRRRRRRNNNNNNNNNNNN STOKE!!!!!

 

And of course Fabregas's career ended!

 

Er det rart man har fordommer mot disse lagene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nærmer seg kamp nå. Må innrømme jeg er litt bekymret nå som Kos og RvP er ute. Bendtner vs. Chamakh er tøff. Det blir som dere sier de andre spillerene vi må regne med. Alt i alt så tror jeg jeg ønsker Bendtner, er så utrolig lei Chamakhs ubesluttsomhet. Hva tror dere om Shava vs. Walcott da?

Lenke til kommentar

Nærmer seg kamp nå. Må innrømme jeg er litt bekymret nå som Kos og RvP er ute. Bendtner vs. Chamakh er tøff. Det blir som dere sier de andre spillerene vi må regne med. Alt i alt så tror jeg jeg ønsker Bendtner, er så utrolig lei Chamakhs ubesluttsomhet. Hva tror dere om Shava vs. Walcott da?

 

Walcott spiller vel primært på høyre, mens Shava spiller primært på venstre. Så det er vel Nasri vs Walcott eller Nasri vs Shava.

Lenke til kommentar

Har lyst at Shava starter siden han viser tegn til god form, og siden Stoke kommer til å ha ytterst lite bakrom. Dessuten ønsker jeg Nasri på høyrekanten der vi har sett han gjøre magi i verdensklasse.

 

Det er umulig å si hvilken spiller Wenger velger, men hvis jeg skal tippe, går jeg for Walcott siden han ble spart i helga.

 

Walcott spiller vel primært på høyre, mens Shava spiller primært på venstre. Så det er vel Nasri vs Walcott eller Nasri vs Shava.

 

Arshavin Bendtner Walcott

Arshavin Bendtner Nasri

Nasri Bendtner Walcott

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...