Gå til innhold

6870 på vei, bør jeg bytte?


Martinis5

Anbefalte innlegg

Hei

 

For et par dager siden bestilte jeg xfx sitt standar 6870 kort. Jeg vil anta det kommer en gang innen uka er over :)

 

Men nå er jo de nye 6970 kortene kommet, og 570 kortene er jo også veldig fine.

 

Spørsmålet er om jeg nå bør sende 6807-kortet tilbake og heller skaffe meg et bedre kort?

 

Jeg har ikke penger så det flyter, men jeg skulle vell til nød klare å presse meg opp til 3000 kroner...

 

Er overgangen til 3000-kronerskorta så stor at den er verd de 1000 ekstra kronene, eller har jeg mer enn nok krefter i et 6870-kort?

 

Alternativt kunne jeg jo etter en stund sette opp et CF-system, hva vil yte mest da?

 

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Trekke helt greit... Slik at jeg ikke ved noen tilfeller vil merke noe form for lagg/hakking i bildet grunnet skjermkortet?

 

Jeg har jo råd... men vet ikke om jeg orker strevet med å måtte sende tilbake og bestille på nytt...

 

Ytelsen blir jo utrolig mye bedre med et 6870 CF-oppsett da' og hvis det velges om et halv år vil jo 6870-kortet være muligens en 200-400 kr billigere vil jeg anta (om ikke mer).

 

Så da synes jeg egentlig at et 6870-kort er greit nå med det første...

 

eller...?

Endret av Martinis5
Lenke til kommentar

- Trekke helt greit... Slik at jeg ikke ved noen tilfeller vil merke noe form for lagg/hakking i bildet grunnet skjermkortet?

 

 

Det jeg mener er at du vil klare å spille det meste med høye innstillinger, med bra framerate. Noen spill dog vil kreve at du skrur ned på AA og detaljer. Det kommer litt an på hvilke spill du spiller.

 

Jeg tenker som deg der. Har selv et 6870 nå, og hvis jeg trenger et til i fremtiden, så har jeg muligheten. Angrer meg ikke på at jeg gikk for det kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...