Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

På tide med nytt skjermskudd:

screenmini.jpg

Her ser man XMMS, Torsmo, gaim, 2*aterm, Firefox og fbpager.

Endret av MS-DOS modus
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

trost i taklampa: Kule ikoner :)

Her er min nåværende Mandrake 10.1 Official installasjon (som jeg forøvrig ikke er helt fornøyd med :hrm: ):

post-27-1105701634_thumb.jpg

Skrevet

Tatt i dag. Kjører Fluxbox 0.9.10, med et ganske tweaket theme. Bildet demonstrerer utviklingsmiljøet jeg jobber i -- vim i aterm i et tabbet vindu, der Firefox og/eller ggv er oppe med dokumentasjon på de andre tabbene, i tillegg til et vindu som stort sett brukes til kompilering og vising av headere.

screenshot8_thumb.png

Skrevet
Tatt i dag. Kjører Fluxbox 0.9.10, med et ganske tweaket theme. Bildet demonstrerer utviklingsmiljøet jeg jobber i -- vim i aterm i et tabbet vindu, der Firefox og/eller ggv er oppe med dokumentasjon på de andre tabbene, i tillegg til et vindu som stort sett brukes til kompilering og vising av headere.

screenshot8_thumb.png

Den var skikkelig kul!!

Skrevet

Det virtuelle skrivebordet jeg bruker til film og musikk ("Media") ser slik ut.

1000 kroner til den som gjetter hvilken film som kjører ;) (Det er faktisk Revolution OS, men xine ville ikke kjøre den (og jeg gadd ikke laste ned kodek bare for å ta et screenshot), og mplayer har, så vidt jeg vet, ikke støtte for å ta screenshot. Dermed tok jeg screenshot av The Matrix og la oppå.)

screenshot9_thumb.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...