Gå til innhold

Kalender på HTC desire HD låser seg og har vansker med synkronisering


pahf

Anbefalte innlegg

Har store problemer med kalenderen på min htc desire hd.

 

Den skal i utgangspunktet synkronisere med kalenderen på min gmail konto noe den stort sett ikke gjør. Den låser seg på veldig ofte, eller så tar det ekstremt lang tid å få opp kalenderen hvis den kommer opp. Når jeg skal legge inn ny avtale så er det ikke sikkert den blir oppdatert på gmail kalenderen eller.

 

Hva skal jeg gjøre for å få dette stabilt? For nå er den ikke brukbar til kalender i det hele tatt. Har fjernet synkronisering med facebook og slikt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg opplever faktisk akkurat det samme med min Desire HD =(

Jeg kjøpte min telefon i midten av januar 2011. Kamera-applikasjonen sluttet å fungere etter 3-4 dager, så jeg fikk ny på DOA (Dead on Arrival). Ikke at dette berører kalenderproblemet, men til orientering.

Eksemplarer av Desire HD jeg har nå fungerer dårlig med Google Calendar. Samme problemer som du beskriver. Utrolig irreterende...

Lenke til kommentar

Jeg opplever faktisk akkurat det samme med min Desire HD =(

Jeg kjøpte min telefon i midten av januar 2011. Kamera-applikasjonen sluttet å fungere etter 3-4 dager, så jeg fikk ny på DOA (Dead on Arrival). Ikke at dette berører kalenderproblemet, men til orientering.

Eksemplarer av Desire HD jeg har nå fungerer dårlig med Google Calendar. Samme problemer som du beskriver. Utrolig irreterende...

 

Prøv å huk vekk alle kalenderene, clear all data, start kalenderen igjen og huk av kalenderene igjen. Flere hevder at dette fungerer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøv å tøm cache til kalender-applikasjonen

 

Home->Settings->Applications->Manage Applications->ALL

 

 

Derifra så tømmer du cache til de kalender-applikasjonene du får opp.

 

Jeg har erfart samme problem som beskrevet tidligere i tråden, så jeg prøvde å tømme cache, men nå kan jeg ikke lenger synkronisere kalenderen med Google-kalenderen min. Noen som vet hvordan jeg løser det?

Lenke til kommentar

Hei, Om dette dreier seg om at Google calendersync blir stående å synce leeeeenge og virke som at den ikke kommer til å gi seg, så har jeg samme problem.

 

Noen som vet om noen løsning på dette? (Jeg har også fjernet facebooksync m.m., samt fjernet visningen av alle mine kalendere for så å ta de tilbake igjen). Ingen løsning foreløpig...

 

Takknemlig for alle svar..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...