Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Falsk legitimasjon - Bryr butikken seg?


yeeh

Anbefalte innlegg

Blir du tatt sier du at du ikke har gjort noe med kortet, og det er bare slitt etter bruk. om de påpeker at det er litt tusj der sier du at du bare prøvde å gjenopprette tretallett etter beste evne.

 

edit: Har egentlig kassadamer lov til å bare ta fra deg bankkortet? Litt rart om de kan det.

Come on...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jobber på bensinstasjon, og hvis jeg kommer over et åpenbart falsk bankkort etc, kommer jeg definnitivt til å melde fra til politiet rett og slett av prinsipp. Navnet har jeg jo, det står jo på kortet....

Det er en grunn til at det er aldersgrense. De som snuser, røyker eller drikker før de er 18 er idioter uansett.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal de være idioter om de drikker, røyker eller snuser før man er 18? Bare fordi den norske stat har satt en slik aldersgrense er de som starter tidligere idioter? Hva med ungdom i land som ikke har så høy aldersgrende, er de også idioter eller mener du at om man bryter aldersgrenser er man idiot?

Endret av Skrujernet
Lenke til kommentar

Jeg mener alle som røyker eller snuser er idioter enten de er over eller under 18 år. Man får ingen helsemessige-, sosiale- eller andre positive effekter av å bruke det, og spesiellt røyk er til plage for omgivelsene også. Ingenting er mer irriterende enn å stå i et busskur i pøsende regnvær, og så tenner en eller annen en røyk. Det er bare ondskapsfullt.

 

Mesteparten av ungdom begynner med tobakk på grunn av gruppepress. Jeg tror ikke det er mange tenåringer som begynner å snuse eller røyke fordi de synes det er godt, eller fordi de personlig har et ønske om å begynne med det.

 

Men denne tråden handler ikke om mine meninger om tobakksmisbrukere, så jeg foreslår vi setter en strek her, eller tar diskusjonen videre i en annen tråd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...