nO0_o Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Jeg og en gruppe på 5 skal lage en presentasjon på skolen om alkohol og konsekvensene det fører til, i løpet av 2 uker som skal vare i 25 minutter. Det eneste jeg ber om å få hjelp til, er statistikk angående dette teamaet. Ikke nødvendigvis fordi jeg vil at dere skal gjøre oppgaven for meg, men fordi jeg har mye annet å få unngjort som omhandler dette. Derfor kunne jeg trengt en hjelpende hånd. Takk for ordentlige svar!
Jan112 Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Jeg og en gruppe på 5 skal lage en presentasjon på skolen om alkohol og konsekvensene det fører til, i løpet av 2 uker som skal vare i 25 minutter. Det eneste jeg ber om å få hjelp til, er statistikk angående dette teamaet. Ikke nødvendigvis fordi jeg vil at dere skal gjøre oppgaven for meg, men fordi jeg har mye annet å få unngjort som omhandler dette. Derfor kunne jeg trengt en hjelpende hånd. Takk for ordentlige svar! Googlet litt jeg på alkohol og skader og side opp og side ned dukket opp.Mye å hente på nett:-)
the_last_nick_left Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Sirus har også mange fine tall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå