Gå til innhold

Avbestille forhåndsbestillt spill fra Steam


HK416

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du antagligvis bare glemme

De folkene er håpløst lite interresert i din mening når du allerede har betalt

 

Jeg har en Steam konto som guttungen bruker for å spille CS. På denne Steam software så popper det opp reklame i ny og ne og guttungen trykket på et av bildene der som handlet om Battle Field. Vips så hadde han klart å bestille spillet, helt automatisk. Han hadde ikke lastet det ned fordi han ikke viste at han hadde kjøpt noe.

 

Så fikk jeg en mail fra dem med en bekreftelse på ordren hvorpå jeg sendte en høffelig mail tilbake der jeg fortalte hva som hadde skjedd og at de måtte stoppe dette samtidig som at jeg viste til at jeg ikke hadde akseptert bruk av mitt visa kort. Men neida! Idiotene henviste til et punkt i en avtale jeg vistnok hadde gått akseptert ved det første kjøpet, der det står at jeg godkjenner at de beholder VISA kort fullmakt - slik at ting skal være enklere ved neste kjøp. Bare det er jo i seg selv rimelig spesiellt..

 

Enden på visa var at jeg måtte betale for et spill som guttungen ikke skulle ha og har fortsatt ikke lastet ned, og kommer med stor sansynlighet ikke til å laste det ned heller.

 

Problemet du kommer til å møte er at folkene som håndterer STEAM ikke er entusiaster, men et eller annen økonomi selskap som har som oppgave å skaffe penger og ikke drive god service.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...