Gå til innhold

Generelle spørsmål om Cataclysm


Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å søke litt rundt om kring, men finner ikke noen faste og gode svar. Det jeg mest lurer på, er vell hvor jeg først skal dra å queste? Om det er 2 starting locations, eller 3 for den del, hvilken location anbefaler dere? Jeg liker å ha styr på slike ting, så jeg er i det minste litt klar :blush:

 

Og, hvordan har dere tenkt å lvle? :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vashj'ir er mildt sagt DRITBRA :p

Hadde lave forventninger til en undervanssone, men fytti grisen, jeg tok feil. Har bare levlet 80-81 der so far, men skal gjøre meg ferdig der før jeg går videre til Deepholm :)

 

TCG er trading card game.

 

Såppas har jeg fått med meg. Men hva ER det? Hvordan får man tak i det?:)

Lenke til kommentar

Vashj'ir er mildt sagt DRITBRA :p

Hadde lave forventninger til en undervanssone, men fytti grisen, jeg tok feil. Har bare levlet 80-81 der so far, men skal gjøre meg ferdig der før jeg går videre til Deepholm :)

 

TCG er trading card game.

 

Vashj'ir er bare tull. Questene er KILL X NAGAS, LOOT Y MURLOCKS, COLLECT Z FISH. Ingen av de henger sammen heller. Er alltid en-to quester du må gjøre før du hopper videre til neste questgiver som har en like meningsfull quest.

 

Mt. Hyjal var mye mindre retardert, og hele sonen er ikke phaset til helvete.

Lenke til kommentar

Vashj'ir er mildt sagt DRITBRA :p

Hadde lave forventninger til en undervanssone, men fytti grisen, jeg tok feil. Har bare levlet 80-81 der so far, men skal gjøre meg ferdig der før jeg går videre til Deepholm :)

 

TCG er trading card game.

 

Vashj'ir er bare tull. Questene er KILL X NAGAS, LOOT Y MURLOCKS, COLLECT Z FISH. Ingen av de henger sammen heller. Er alltid en-to quester du må gjøre før du hopper videre til neste questgiver som har en like meningsfull quest.

 

Mt. Hyjal var mye mindre retardert, og hele sonen er ikke phaset til helvete.

Det er dine meninger, betyr ikke at det suger fordi :p

 

TCG får man kjøpt på blizzard store blant annet tror jeg.

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Vashj'ir er mildt sagt DRITBRA :p

Hadde lave forventninger til en undervanssone, men fytti grisen, jeg tok feil. Har bare levlet 80-81 der so far, men skal gjøre meg ferdig der før jeg går videre til Deepholm :)

 

TCG er trading card game.

 

Vashj'ir er bare tull. Questene er KILL X NAGAS, LOOT Y MURLOCKS, COLLECT Z FISH. Ingen av de henger sammen heller. Er alltid en-to quester du må gjøre før du hopper videre til neste questgiver som har en like meningsfull quest.

 

Mt. Hyjal var mye mindre retardert, og hele sonen er ikke phaset til helvete.

 

 

dude... du vet det er wow du spiller ikkesant?

Lenke til kommentar

Hva i alle dager snakker du om Pokey? Har du ikke gjort alle questene der? Handler jo om at nagaene skal bruke kreftene til Neptulon the Tidehunter. Quest chainen med brewmaiden er jo EPISK! Ikke hør på Pokey, er abselutt verdt å gjøre alle 150 questene der. Er på 136 nå selv :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva i alle dager snakker du om Pokey? Har du ikke gjort alle questene der? Handler jo om at nagaene skal bruke kreftene til Neptulon the Tidehunter. Quest chainen med brewmaiden er jo EPISK! Ikke hør på Pokey, er abselutt verdt å gjøre alle 150 questene der. Er på 136 nå selv :).

Lol, han satt og whinet som faen på skype på tirsdag pga Vashjir :D Han er bare sur pga pcen hans flippet helt ut og loadet kartet feil så han ikke greide å queste skikkelig. I VANILLA da alt var bedre og ikke alle var vandt til questhelper så var det ikke sånn, men nå er jo alle kidsene vandt til å bare gå der det står på kartet istedenfor. Han fant ikke engang den første hulen med quests LOL.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde noen par quest i Vash'ir og fikk meg den sjøhesten, etter det så ga jeg faen og stakk til Hyjal istedenfor.

Som nagina sier så hater jeg vann questing.

Meen, tenkte å gjøre Vash'ir på druiden min. Bytte litt på zonene og er nå litt fokusert på å komme meg litt raskt til 85, er 84 atm.

Lenke til kommentar

Fant den første hulen, men ikke den andre. Den andre hulen var markert med innet der man kom helt i begynnelsen og navnet sto ikke på kartet :( Feels bad man.

 

edit: Vanntempelet i Zelda er legendarisk for å suge store feite baller. Er ikke rettferdig for Vashj'ir en gang å bli sammenlignet med det.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...