Gå til innhold

Bærbar PC, hovedsaklig til gaming, med SSD?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har fått god hjelp her før, da var det stasjonær som gjalt. Nå derimot har jeg fått meg et behov for en Laptop, grunnet mye reising og pendling i jobb sammenheng.

Har brukt min Macbook Pro i ca 1 og et halvt år, og har vel endt opp med konklusjonen at Macbook blir det aldri igjen. Har aldri hatt en varmere og etter mitt syn mer overpriset laptop enn Macbooken. De imponerte heller aldri med med ytelse.

 

Så nå tenker jeg på en ny investering i laptop. Jeg har med dette følgende ønsker:

 

- Helst laptop PC med SSD. (Vet kun om 1 med mulighet for SSD nå og det er Multicom sine, finnes det andre?)

- Ytelse, slik at jeg faktisk kan spille og kose meg, i motsetning til nå når jeg til tider får lyst til å kaste PC en ut vinduet.

- Grei kjøling. De to siste laptoper jeg har hatt har blitt helt forferdelig varme.

 

Har muligheten til å bruke greit med penger på laptop, og har satt tak på 17 tusen. Men har ingen betenkeligheter med å bruke mindre!

 

På forhånd takk.

Leo

Endret av Leoparden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Helst laptop PC med SSD. (Vet kun om 1 med mulighet for SSD nå og det er Multicom sine, finnes det andre?)

Alle disker med 2,5" format kan du bytte ut til SSD selv på.

 

Beste laptop med tanke på cpu og gpu VS pris-kurven og er stein kjøling er

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=609969

 

Høyere pris gir annet skjermkort, ATI sine har mange feil.

Lavere pris gir annen cpu osv.

 

Etter sjekking siste 4 mnd har valget falt på denne som en spill-laptop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...