Gå til innhold

Uke 50mm - 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig å jukse litt på denne utfordringen...? :p Det har seg sånn at jeg har solgt 50 millimeteren min. :( Går det an å si 50mm ekvivalent? Eventuellt 25mm + 2x teleconverter? :hmm:

Har du solgt 50mm-en? Hva tenker du på?

 

50mm ekvivalent har vi nektet folk å bruke før. Men ettersom 25mm + 2x extender er 50mm, så bør det gå; da det er riktig brennvidde. Men vil du gå rundt med 50mm f/5.6 på denne tiden av året?

Lenke til kommentar

Mulig å jukse litt på denne utfordringen...? :p Det har seg sånn at jeg har solgt 50 millimeteren min. :( Går det an å si 50mm ekvivalent? Eventuellt 25mm + 2x teleconverter? :hmm:

Har du solgt 50mm-en? Hva tenker du på?

 

50mm ekvivalent har vi nektet folk å bruke før. Men ettersom 25mm + 2x extender er 50mm, så bør det gå; da det er riktig brennvidde. Men vil du gå rundt med 50mm f/5.6 på denne tiden av året?

 

Ja... hva tenkte jeg på... Jeg syntes nok den ble for lite brukt. Det blir 50mm f/2.8 med 2x teleconverter så det er levelig.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har vært med, så jeg tror jeg blir med denne gangen.

Det må bli pingle, for jeg klarer ikke å holde meg til bare et objektiv hele uka.

Har tenkt å pingle jeg også.

 

Det var da fælt og ærlige dere er da :)

 

Har heldigvis noen få dager til og tenke på det,angående deltagelse og eventuell selvpålagt utfordring :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...