Gå til innhold

Firefox Add-Ons


Antaurix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet, men det er så masse unødvendig, er generelt ute etter seriøse Add-Ons..

 

Hadde vært greit om folk hadde tatt seg 1 minutt til å skrive gode og serriøse Add-Ons her i stedet for at andre (jeg :whistle:) skal bruke timer på å finne på mozilla.org.. :p

 

Edit: Har også et lite problem ang. firefox, jeg klart å ta vekk menylinjen o.l og nå ser det bare (se bilde).. Noen forslag?

post-188626-0-00422200-1291755604_thumb.jpg

Endret av Ninjaboy
Lenke til kommentar

Edit: Har også et lite problem ang. firefox, jeg klart å ta vekk menylinjen o.l og nå ser det bare (se bilde).. Noen forslag?

Hvordan har du klart dette? Du kan jo prøve alt+f som vanligvis får opp "File" i menyen, eller alt+t som får opp "Tools" (om det er et tillegg som har gjort det).

 

Bruker selv tillegget "Hide GUI Bars" som enkelt kan gjøre Firefox så minimalistisk man bare ønsker, og få alt tilbake igjen ved bare en selvvalgt tastekombinasjon.

 

"Ubiquity" er også et kult tillegg, for ikke å glemme "Xmarks".

Endret av bynhffba
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Edit: Har også et lite problem ang. firefox, jeg klart å ta vekk menylinjen o.l og nå ser det bare (se bilde).. Noen forslag?

Hvordan har du klart dette? Du kan jo prøve alt+f som vanligvis får opp "File" i menyen, eller alt+t som får opp "Tools" (om det er et tillegg som har gjort det).

 

Bruker selv tillegget "Hide GUI Bars" som enkelt kan gjøre Firefox så minimalistisk man bare ønsker, og få alt tilbake igjen ved bare en selvvalgt tastekombinasjon.

 

"Ubiquity" er også et kult tillegg, for ikke å glemme "Xmarks".

 

Fikk lyst å se...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...