Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Banner bk for jeg har akkurat spydd 3 ganger etter å ha sykla i en time, dæven jeg har dårlig kondis, føler jeg helt ødelagt nå ):

Uffda.

 

Men man må jo begynne en sted. Man kan ikke løpe før man har lært å gå. Begynn å ta det rolig og bare ta noen slappe søndagsturer noen ganger i uka, så er du nok i form til å ta i litt mer etter hvert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Banner bk for føler meg bedre nå, takk :) Men jeg gjorde noe jeg angra på, jeg lagde meg slik meksikansk suppe og hadde masse cajanne pepper oppi som jeg bruker å gjøre når jeg lager meksikansk suppe. Jeg er avhengig av sterk mat O: Nå gruer jeg meg til tiden er inne og jeg må inn i smerte helvette på dass :p

 

Hvorfor må kroppen reagere slik egentlig og så svir det noe sinsykt når man skal på do? Jeg skulle ønske man kunne spise sterk mat uten noen reaksjon :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner bk for å ha fått 8 millioner visninger på en video, din heldiggris ;)

 

Og det er ikke 10 timer en gang :p

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner bk for men du lagde ikke the fox videoen da, er det så enkelt å bare laste opp en ti timers versjon av en populær musikk video og tjene 25 tusen? Hvordan får du pengene? Det er ingen plass å skrive inn kort info og så vidt jeg vet så skal man bare kunne tjene penger slik om det er en video man har rettigheter til

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner bk for jeg har en kanal med hundrevis av videoer og over 5 total millioner visninger, jeg kunne ha hatt masse penger nå ): Skal ordne en slik ad konto og fikse det nå :) Jeg trodde man måtte eie rettighetene til videoen man laster opp får å tjene penger

Lenke til kommentar

banner winza for egentlig...Men noen selskaper ser gjennom fingrene på det. Men ikke last opp masse av andres private innhold og skru på pengetjening. Noen gir deg en copy right strike, og skal du tjene noe mer på Youtube, må du starte en ny bruker og kanal.

 

I mitt tilfelle bare fjerna de muligheten til at jeg kunne tjene noe mer (ingen andre konsekvenser). Dette var etter over et år.

Endret av BananKrem
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner bk for jeg har masse hotel cæsar klipp og videoer med bilder av skuespillere. Er det trygt å slå dette på da? Får ikke til å lage til adsense konto. Det står

 

In order to use AdSense monetization products on your website, you must have access to edit the source code of the webpages where you'd like the ads to be displayed.

 

Tasta inn adressen til kanalen min men da kommer dette opp...

 

If you want to monetize YouTube video content, please apply through YouTube directly.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...