Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Banner bk for tror du det er en risiko for straff hvis jeg har lagt til kreditt infoen får å tjene penger og jeg får advarsler?

 

Hm det ser ut som jeg har inntekstgenering på mange av videoene allerede men jeg har aldri skrevet inn konto nr noen plass, hva betyr det?

Lenke til kommentar

Banner bk for tror du det er en risiko for straff hvis jeg har lagt til kreditt infoen får å tjene penger og jeg får advarsler?

 

Hm det ser ut som jeg har inntekstgenering på mange av videoene allerede men jeg har aldri skrevet inn konto nr noen plass, hva betyr det?

Du får nok ingen straff nei. Ekstrem liten sjanse for det.

 

Du har ikke mulighet til å tjene penger uten adsense aktivert.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner bk for hvordan aktiverer jeg det da? Når jeg prøver må jeg legge til en link til side og når jeg linker til youtube så står det at dette må jeg gjøre via youtube o.O Youtube kan være komplisert :p Du kjøpte deg vell en bil eller noe av de pengene :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner bk så ikke til sparing til skole? :p

 

Når jeg var 17 hadde jeg sikkert brukt opp alt med en gang :p

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Banner Winza for så lenge de klarer å lage et bra plott og manus og filmen blir bra, har ikke jeg noe imot det. Men som sagt, det avhenger av manus og utførelse.

 

Hvis de skulle fortsette å lage filmer som blir middelmådige bare for å tjene penger, da kan de droppe det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...