Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner cm for jævla mødre as. Klarer ikke bestemme seg for en drit, og gjør det umulig for meg å vite når det passer at dama kommer opp eller når jeg kommer ned.

Skrevet

Banner cm for dama kunne når som helst, det er bare å få mora til å finne ut av ting...

Men fikk ordna, og hu reiser til der jeg er i jula på torsdag. Gleder meg so. Faen. Aldri savna noen så mye før.

Gjest Bruker-292501
Skrevet

Banner bl for jeg er glad jeg ikke bor hjemme lengre

Skrevet

Banner winza for det skjønner jeg godt. Gjør for så vidt nesten ikke jeg heller lengre, da jeg tilbringer mesteparten av tida hos dama, når hu ikke er hos meg. Vi kan nesten definere oss som samboere.

Skrevet (endret)

Banner The Crusher Banan for at jeg fikk endelig GPUen min til å funke! Fyfaen, har vært livredd flere dager siden den ikke funka, men det var bare biosen :)

Endret av Hayabuuza
Gjest Bruker-292501
Skrevet

banner banan for bare vent til du begynner å jobbe,. no time til pc da gitt :p

Banner tc for hva jobber du med?

Banner winza for det skjønner jeg godt. Gjør for så vidt nesten ikke jeg heller lengre, da jeg tilbringer mesteparten av tida hos dama, når hu ikke er hos meg. Vi kan nesten definere oss som samboere.

Banner bl for det er ikke slikt at foreldrene mine er som din hvor faren din som du har sagt er irriterendes, mener bare jeg er glad jeg bor for meg selv og er alene hele tiden og har fred:)

Gjest Bruker-292501
Skrevet

Banner winza fordi ja, jeg liker å ha deg her laksen. Ur a part of da gang :wee:

Banner s for ja hva for noe?

Banner tc for det du sa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...