Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner appelsin for jeg hater peppes... går aldri dit igjen. Svei av 300kr og gikk nesten like sulten, faen for noe drittbutikk. PB og resturanter er det som funker, men peppes var bare jævlig dyrt og dorlig service osv.
Har mange venner som går dit grunnet dorlige servisen. Man ber etter regning, men jeg bare går da, etter vente rundt 30 min uten reaksjon. Ikke lovlig, men fortjent.

Men nå ble de strengere med dette og kommer lkøpendes med en gang, så da mista de meg som kunde.
200kr for en pizza man ikke blir mett på hva faen..

Lenke til kommentar

Banner appelsin for jeg hater peppes... går aldri dit igjen. Svei av 300kr og gikk nesten like sulten, faen for noe drittbutikk. PB og resturanter er det som funker, men peppes var bare jævlig dyrt og dorlig service osv.

Har mange venner som går dit grunnet dorlige servisen. Man ber etter regning, men jeg bare går da, etter vente rundt 30 min uten reaksjon. Ikke lovlig, men fortjent.

 

Men nå ble de strengere med dette og kommer lkøpendes med en gang, så da mista de meg som kunde.

200kr for en pizza man ikke blir mett på hva faen..

Banner cm for hva faen mann ! Betaler 90 kr med en gang og du spiser faen så mye du vil ! Tror Egon og har det .. Men pizzaene på Peppes er jævlig dyre ja

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner appelsin for regna med spise pizza på peppes ja, men faen for noen priser, brukte 300, (var alt jeg hadde med) og ikke faen om jeg ble mett...

 

Hva snakker du om med 90kr?! Da får du bare ett stykke jo...

Banner cm for lag din egen pizza da istedenfor, koster under 100 kroner og du blir mett. Å kjøpe ferdiglagd pizza til hundrevis av kroner er bortkastet

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner cm for jeg dro på egon en gang og skulle ha en liten pizza og kosta egentling 200 men fikk den til 195 fordi jeg ikke skulle ha noe ost, og et glass kola kostet 40. Ser hvem egon er basert på...

 

Banner am ja

Lenke til kommentar

Banner cm for peppes er jo bra det. Det du skriver, stemmer ikke med mine erfaringer. God og rask service har jeg alltid fått, og betaler rundt 160 for en stor pizza. Jeg og dama delte det, og ble mette samt 4 stykker hjem. Dette var også egenbestemt pizza,så fikk med masse på. Smakte kjempegodt også. Tror du bare er uheldig. 300kr for pizza? Hva faen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...