Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Banner Latias for at jeg må vel være det når jeg liksom skal være voksen og atpåtil har slengt med leppa.

Men jeg synes også forslagene dine om renaming av tråder var en god idé.

Mas på en admin om å få det gjort, så skal jeg mase på en om å forandre navnet på denne tråden til enten "Vida og Latias' tøse-tråd" eller "Vida og Latias' plusse-tråd". :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Sjur fordi flytt emne, splitt emne, flett emne, prioriter emne, rediger tittel, flytt innlegg, sette emne som løst, osv. Pluss adgang til moderatortreffene. Vi har litt makt. :cool:

Banner Skolissa fordi stfu.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Banner latias for å glemme at han kan skjule poster!

Banner Smurfen for mene det er for mye ansvar

Endret av Aalton
Skrevet

Banner Vida fordi du er faen ikke den eneste. Har ligget i senga og snakket med deg i sju timer nå.

Jeg tror jeg stikker og jogger. Trenger litt frisk luft. Har ikke jogget på flere dager takket være deg, kjære.

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi unnskyld, kjære. :cry:

Ha en kjempefin joggetur. Jeg vil så gjerne jogge selv nå, men visse omstendigheter (inntrengere i huset mitt ffs) hindrer meg. :cry:

Savner deg allerede. :cry:

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi unnskyld? Det er noe av det mest fantastiske jeg er med på, hvordan kan du unnskylde det? :roll:

Jeg kan utsette joggeturen min, jeg. Vida > jogging. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Banner Vida fordi, Latias, er det forskjellige rettigheter for Veiledere da? Mener jeg så noen la et skjermbilde hvor de hadde den muligheten :hmm:

Edit; Nei, nvm, det var jo en mod som gjorde det *doh*

Endret av Aalton

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...