Reprieval Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Banner Crazyjoey fordi kort tid nok til å bare sende en melding. Please. For meg.
The Crusher Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Banner Chillern for jeg vet ikke hvor ladern eller mobilen min er og finner ikke pinkoden min Skal lete litt lenger da
The Crusher Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Banner Chillern for folk kan kalle meg hva de vil, men kan være enig i at jeg er snill ja
Reprieval Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Banner Crazyjoey fordi kan du ringe henne fra fasttelefon? Unnskyld, men jeg er desperat.
The Crusher Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Banner Chillern for fasttelefon har jeg kastet ut for noen år siden, men sendte en melding nå, da jeg fikk noe strøm på mobilen
Reprieval Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Banner Crazyjoey fordi tusen takk! Får håpe hun svarer. :/
The Crusher Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Banner Chillern for det håper jeg også, kan jo hende hun har lagt seg, og da skal hun vel få lov til å sove i fred?
The Crusher Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Banner Chillern for at jeg har ikke penger på kortet, bare gratis sms
The Crusher Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Banner Chillern for ikke gi opp, man kan alltids prøve igjen litt senere.
The Crusher Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Banner Chillern for la hun da sove, hun fortjener det. Hun har jo tross alt støttet oss når vi trengte det, og er snill og grei hele tiden 1
Reprieval Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Banner Crazyjoey fordi ja, derfor jeg har gitt opp.
The Crusher Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Banner Chillern for det er ingen vits og gi opp. Det er en ny dag med nye muligheter, vent og se Men nå tar jeg kveld. God natt
Den Ukjente Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Banner Cill fordi jeg vill! (Sa det bare fordi det rimte )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå