Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Barney fordi godnatt. :wee:

 

Banner stian for takk. :) Men hva er forskjellen på Pozidog Komplement var ikek ordet jeg var ute etter, det var det det var. Jeg bare lurer på hva entusiastisk vil si. :)

Entusiastisk betyr å være begeistret, interessert eller ivrig på noe. Når du er entusiastisk er du helt med.

 

Gikk det litt fort i svingene her når du skrev? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Banner Crazyjoey fordi hun lager mat til meg. Jeg er helt utmattet og svetter samtidig som jeg fryser.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Banner Gypsy fordi er det noen som vet hva som har skjedd på profilen til Nellyy?

 

 

Vi får se om jeg blir bedre. Håper det.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Banner Stian for min pc er bare på max 18 timer om dagen den. :p og jeg har faktisk stresstestet den på smal fft i prime95 siden 18.25 til nå, og den er dønn stabil på 3,9 ghz med 1.48 i volt :D

 

Banner nathalie for jeg har null anelse, desverre. :( Men jeg synes dette er merkelig: Je la deg til som venn før idag, men det vises ikke på din profil :dontgetit:

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Banner Crazyjoey fordi jeg har fått 3-4 venneforespørsler til. Alle er godtatt, men vises ikke på profilen min. For eksempel søte Gypsy.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Banner Joey fordi jeg vises heller ikke på vennelista til Nathalie, men hun vises på min venneliste. :dontgetit:

 

Og jeg lurer også på hva dealen med Nellyy er. :dontgetit: tror kansje Vida og Latias vet noe om det. :hmm:

 

Banner søte Nathalie. :wee:

 

Dette innlegget ble bare masse smileys på.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...