Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Vida fordi så vidt jeg vet så går lufttrafikken som planlagt. Ikke det at det er så mange avganger/ankomster etter midnatt da, men...

Banner kammi jo, det er lettere sagt enn gjort.

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias for å bli opphisset. Det kommer nok ikke til å bli pent, dessverre. Jeg skal åpne krisekontoen min og tvinge dem med fysisk makt til å akseptere tilbudet, mens jeg rolig og kontrollert forteller dem at de skal ta meg med til kjæresten min på sekundet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Banner Vida fordi en venninne av meg var på Utøya. Jeg brukte et par timer på å ringe henne, uten å få respons. Tok kontakt med familien hennes også, de hadde heller ikke hørt noe. Var på nippet til å gi opp, men plutselig ble jeg ringt opp av henne. Stakkars jente var helt skjelven, jeg skulle ønske jeg var der for henne. Hun hørte hele skytedramaet, men befant seg heldigvis på den andre side av den lille øya da skytingen pågikk. Hun og resten av de overlevende ble evakuert til et eller annet hotell i nærheten, jeg er så overlykkelig glad for at hun har det fint. Mine tanker går til alle de pårørende.

Endret av Melissa
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Banner Dermus fordi jeg har fortsatt ikke funnet ut hvem som hacket meg på face. Jaja, men nå har det i hvert fall gått to uker og profilen er borte vekk for alltid.

Banner Melissa fordi jeg er utrolig stolt av deg. Selv om jeg ikke pleier å vise det ofte, så er jeg likevel utrolig glad i deg.

Banner Vida fordi du trenger da ikke å åpne krisekontoen, det er tross alt jeg som skal spandere reisen. Jeg gleder meg til å se deg igjen. :love:

Banner meg selv fordi nå skal jeg legge meg. Har siden jeg kom hjem fra jobb sittet klistret foran tv-skjermen. I TI timer. God natt. Jeg elsker deg, Vida. :love:

Endret av Latias
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Banner Latias for å presse meg til tårene. Personligheten din er så ufattelig vakker, er du klar over det? :cry:

Og stfu, dette er et krisetilfelle, og det er slike kriser krisekontoen er beregnet til.

Du fortjener den beste natten du kan ha, kjære. Elsker deg over alt, uansett hva!

Endret av Vida
  • Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi personligheten din er den herligste jeg har sett, ikke motsi meg. :love:

Elsker deg. Har alltid gjort det, kommer alltid til å gjøre det. Vi snakkes. :love:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...