Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Tsjuden fordi jeg holder meg til vann. Kanskje jeg slutter å drikke det også, kjæresten min likte ikke Oslo-vannet da hun var her.

• Liker 1
Skrevet

Banner Mac og Tsjuden fordi ok, kos dere. Selv skal jeg bare bli sittende alene og forlatt i dette store huset mens mørket legger seg rundt meg.

:cry:

• Liker 1
Skrevet

Banner Dermus fordi virkelig? Du har lyst til å se på Hurtigruten mens landet gjennomgår sin mest tragiske dag på Gud vet hvor mange år? Ok. :no:

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi jeg hadde mine tvil, men så innså jeg hvilken fantastisk kjæreste jeg har. Selvfølgelig kommer vi oss gjennom dette! :)

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi du er så fantastisk. Jeg har vært så oppskaket og livredd som jeg ikke kan huske å ha vært før, men av en eller annen grunn greier du å berolige meg. Elsker tryggheten du gir meg!

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi den følelsen er absolutt gjensidig. Sitter alene i mørket her kun minutter unna sentrum, men føler meg så utrolig trygg når du er i nærheten. Tusen takk skal du ha. :cry::love:

• Liker 1
Skrevet

Banner vida for litt av en travel dag. Travelt på jobb, alt det i Oslo og på den derre øya og support + vonde bein. Ingen god kombinasjon.. :( Tror jeg tar en tidlig kveld idag, vet ikke om jeg takler alt nu :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...