MR SPEED Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner hissigproppen selv @N-4K0 ➡️(.ELTBJLPMRSGH.)⬅️
N-4K0 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Banner Plankegubben for å fortsette å plage oss med bokstavregla si som han ikke vil avsløre
MR SPEED Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Banner @N-4K0 løs opp gaven nå dere har tid til 22:00 ELTBJLPMRSGH
SprengeMobil Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Banner MR SPEED for å gi N-4K0 en vanskelig oppgave. Hvis jeg skal løse den, så blir det som følger: En liten tiss burde jogge lenger på morgenen rett som galskapen hopper.
MR SPEED Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) SprengeMobil skrev (1 time siden): Banner MR SPEED for å gi N-4K0 en vanskelig oppgave. Hvis jeg skal løse den, så blir det som følger: En liten tiss burde jogge lenger på morgenen rett som galskapen hopper. banner @SprengeMobil jeg kan røpe de 2 første bokstavene er ENGELSKE LANDSLAGET.... Resta kommer mellom klokka 22:00 å 00:00 i kveld da natt Endret 4 timer siden av MR SPEED 1
SprengeMobil Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Banner MR SPEED for å vise bilde av det engelske landslaget i fotball. Øverst fra venstre: Kyle Walker, Bukayo Saka, Jordan Pickford, Marc Guehi, John Stones, Jude Bellingham og Kobbie Mainoo. Nederst fra venstre: Phil Foden, Declan Rice, Harry Kane og Luke Shaw. Og resten av bokstavene? Vel, la meg tenke... Engelske landslaget tok bronse jevnt lenger på merittlista rett som galskapen hopper? 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Banner SprengeMobil, for vi visste navnene på noen av disse spillerne.
N-4K0 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Banner Cia for å vite navnet på noen av Englands landslagsspillere, til tross for at de gjør narr av England pga. gammel rivalisering 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Banner N-4K0 for vi kjenner våre motstandere vet du.
N-4K0 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Banner Cia for man skal ei tale stygt om sine medmennesker, haver De ei læret folkeskikk?!
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Banner N-4K0 hva tror du, vi er irer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Banner N-4K0 for det får så være, for det er den vi har.
MR SPEED Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden BANNER @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) alle her har 110% feil da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå