SprengeMobil Skrevet i går, 01:38 Skrevet i går, 01:38 Banner N-4K0 for å si 75 ganger, da må han si 150.
Sviskepott Skrevet i går, 02:11 Skrevet i går, 02:11 Banner SM for å sette i gang med en regnetråd her inne. ?
N-4K0 Skrevet i går, 02:53 Skrevet i går, 02:53 Banner frøken Pott for Spre mente formodentlig at påpeke min benevning av 75 to ganger, dog "to" blev utelatt.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 04:14 Skrevet i går, 04:14 Banner N-4K0 for vi ser at du har tallet på det.😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 04:26 Skrevet i går, 04:26 CC, banner dere for og dobbel blunke til han Nacko. 🥴🥴🥴
SprengeMobil Skrevet i går, 05:07 Skrevet i går, 05:07 (endret) Banner TheDark for å ha påstått på side 6654 at 75192 (tidligere Dr. Kjærlighet) skulle lage en Lego-modell av en wrestler. TheDarkSycamore - SCM skrev (På 5.12.2019 den 21.05): Banner Spre-M for kanskje Dr. Kjærlighet har laget eller skal lage en lego modell av Lana. Av akkurat det bildet. ???? Endret i går, 05:07 av SprengeMobil
Sviskepott Skrevet i går, 07:11 Skrevet i går, 07:11 Åhh...banner SM for å snakke om kjærlighet og sånne ting får jeg alltid med meg. 😃
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Skvis, banner deg for og se at vår gode venn @SprengeMobil mimrer tilbake nå. 😏🙂🙃 1
Sviskepott Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Søndagsbanner TDS mildt og snilt og liker at det mimres om hyggelige saker... 1
SprengeMobil Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Banner 75192 for å si at Sviskepott får med seg det. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Banner 75192 for det synes vi også.
Sviskepott Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Banner C&C for vi sier ting og mener ting i kor her.
SprengeMobil Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Banner Sviskepott for å si ting og mene ting i kor her, noe jeg også gjør. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Banner 75192 for vi tenker at du også gjør det.😉😉 1
Sviskepott Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Banner C&C for de er dirigentene i dette enighetskoret vårt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå