Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 01:46 Skrevet søndag kl 01:46 Banner N-4K0 for vi håper at alle sammen har en god natt.🥱🥱💤💤😴😴 1
N-4K0 Skrevet søndag kl 01:47 Skrevet søndag kl 01:47 Takkebanner Cia, men humøret mitt er for øyeblikket ødelagt.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 01:53 Skrevet søndag kl 01:53 Banner N-4K0 det var trist å høre, vi håper at humøret ditt snart blir bedre.🥰🥰
Sviskepott Skrevet søndag kl 11:47 Skrevet søndag kl 11:47 Banner C&C og håper det samme, for jeg syns det var trist å høre om humør som er ødelagt. Kan vi hjelpe til med å løfte det noen cm kanskje? @N-4K0
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 12:52 Skrevet søndag kl 12:52 Banner Sviskepott for vi kommer til å savne alle våre venner når de ikke er innom her.
N-4K0 Skrevet søndag kl 22:15 Skrevet søndag kl 22:15 Banner Cia for jeg takker for omtanken @Sviskepott, men jeg begynner å bli temmelig lei av at enkelte skal reagere med surhet og kallenavn fordi jeg av og til reagerer med irritasjon når det nærmest spammes bilder og annet relatert til musikk jeg ikke liker eller bryr meg om. Jeg hverken spammer eller slenger dritt om musikken jeg vet at andre liker/elsker, jeg kaller det av og til ting som Beatles-virus e.l., men enkelte tåler tydeligvis ingenting når det kommer til kritikk av favorittmusikken deres. Jeg har fått denne typen reaksjon fra enkelte før og har så langt valgt å overse det, men jeg begynner å få nok. 1
75192 Skrevet søndag kl 23:19 Skrevet søndag kl 23:19 Banner @N-4K0 nei var ikke meg men @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) de er THE BEATLES fan opp over ørne sorry der du for skrive sorry cc at THE BEATLES er et virus sa det pang i hue er bare vet de 2 forguder THE BEATLES SÅ HØYT SORRY
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:23 Skrevet søndag kl 23:23 Banner 75192 vi håper at alle sammen får en god natt,🥱🥱💤💤😴😴
Sviskepott Skrevet mandag kl 00:33 Skrevet mandag kl 00:33 Banner C&C og lurer på om det ikke kan fredes en tråd hvor alle kan legge ut favoritter i fleng om de ønsker det; der og absolutt ingen andre steder? Evt. lages en ny og tydelig merket tråd? Jeg er veldig for å løse problemer om der oppstår noen. Glad i dere alle er jeg. ❤️ 1
N-4K0 Skrevet mandag kl 01:37 Skrevet mandag kl 01:37 Banner Pott for Cia har allerede en musikktråd, dog øremerket Beatles og Rolling Stones. @75192 : Spoiler Greit, jeg skjønner den, men kommentarene mine fra tid til annen om Beatles-virus og sånt er ikke ment seriøst, jeg er ikke fan av den typen musikk, men jeg ser ikke på det som faktisk "virus". Og jeg regner med at Cia tar det opp med meg direkte hvis de skulle føle seg støtt av kommentarene mine. Det er mer det at det av og til nærmest spammes om Beatles, Rolling Stones og lignende musikk og jeg er sånn at jo mer det postes - evt. spammes - om noe jeg personlig misliker, så begynner jeg automatisk å mislike det mer og mer og kanskje tilogmed nærmest hate det, jo mer jeg ser om det. Jeg overser det som regel, men om det ikke er for mye å be om, kunne kanskje massiv posting om musikk holdes i tråder dedikert til musikk, et og annet bilde i andre tråder er greit nok. Og det hadde vært greit om vi kunne holdt en god tone og ikke begynt med kallenavn som "dust" og lignende, bare fordi vi har forskjellig musikksmak - og litt vitsing og sånt må vel kunne tåles? Jeg tror ikke noen av oss ønsker uvennskap, så for min del setter jeg en strek her Sviskepott skrev (1 time siden): Glad i dere alle er jeg. ❤️ Tusende takker for koselige ord 🤗 1
Sviskepott Skrevet mandag kl 02:08 Skrevet mandag kl 02:08 (endret) Værsågod og velbekomme. Jeg banner N-4 før jeg glemmer det. Ja, jeg syns i all hyggelighet at vi kan bli enige om noe her og så holde oss til dette, Det er masse kriger i verden og vi trenger vel ikke en her også. Vær snille med hverandre, spill så mye dere vil og legg ut bilder og ALT som er gøy...på den rette plassen og ikke andre steder? Dette er en vennlig anmodning i natten for de nusselige menneskene det gjelder. Plis. Endret mandag kl 02:08 av Sviskepott
N-4K0 Skrevet mandag kl 03:07 Skrevet mandag kl 03:07 Banner frøken Pott for jeg skal vedlegge bilde av min nye snøfreser når jeg har mottaget den 😁 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 03:20 Skrevet mandag kl 03:20 Banner N-4K0 for vi håper at dere alle sammen får en fin og god ukestart.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet mandag kl 07:14 Skrevet mandag kl 07:14 Banner N-4 for videreføringen var av det høviske slaget. Det er bra det.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 13:09 Skrevet mandag kl 13:09 Banner Sviskepott for vi håper at ukestarten din har vært fin.🥰🥰
N-4K0 Skrevet mandag kl 14:54 Skrevet mandag kl 14:54 (endret) Banner Cia for banne banne banne-ne-ne baaanne nei, nu gikk det i staver! Endret mandag kl 14:54 av N-4K0
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 19:17 Skrevet mandag kl 19:17 Banner N-4K0 for vi har også opplevd at det går i staver for oss til tider.😉😉
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 09:45 Skrevet tirsdag kl 09:45 Banner Cia for jeg må innrømme at jeg foretrekker blunkeemoji av denne typen/designet " " over " 😉 ", dessverre bruker Messenger nå sistnevnte type. Men men.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 12:02 Skrevet tirsdag kl 12:02 Banner N-4K0 for vi må innrømme at vi liker begge disse to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå