Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Cia for jeg takker for omtanken @Sviskepott, men jeg begynner å bli temmelig lei av at enkelte skal reagere med surhet og kallenavn fordi jeg av og til reagerer med irritasjon når det nærmest spammes bilder og annet relatert til musikk jeg ikke liker eller bryr meg om.

Jeg hverken spammer eller slenger dritt om musikken jeg vet at andre liker/elsker, jeg kaller det av og til ting som Beatles-virus e.l., men enkelte tåler tydeligvis ingenting når det kommer til kritikk av favorittmusikken deres.
Jeg har fått denne typen reaksjon fra enkelte før og har så langt valgt å overse det, men jeg begynner å få nok.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Banner C&C og lurer på om det ikke kan fredes en tråd hvor alle kan legge ut favoritter i fleng om de ønsker det; der og absolutt  ingen andre steder? Evt. lages en ny og tydelig merket tråd? Jeg er veldig for å løse problemer om der oppstår noen.

Glad i dere alle er jeg. ❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Banner Pott for Cia har allerede en musikktråd, dog øremerket Beatles og Rolling Stones.

@75192 : 

Spoiler

Greit, jeg skjønner den, men kommentarene mine fra tid til annen om Beatles-virus og sånt er ikke ment seriøst, jeg er ikke fan av den typen musikk, men jeg ser ikke på det som faktisk "virus". Og jeg regner med at Cia tar det opp med meg direkte hvis de skulle føle seg støtt av kommentarene mine.
Det er mer det at det av og til nærmest spammes om Beatles, Rolling Stones og lignende musikk og jeg er sånn at jo mer det postes - evt. spammes - om noe jeg personlig misliker, så begynner jeg automatisk å mislike det mer og mer og kanskje tilogmed nærmest hate det, jo mer jeg ser om det.

Jeg overser det som regel, men om det ikke er for mye å be om, kunne kanskje massiv posting om musikk holdes i tråder dedikert til musikk, et og annet bilde i andre tråder er greit nok.
Og det hadde vært greit om vi kunne holdt en god tone og ikke begynt med kallenavn som "dust" og lignende, bare fordi vi har forskjellig musikksmak - og litt vitsing og sånt må vel kunne tåles? :) 

Jeg tror ikke noen av oss ønsker uvennskap, så for min del setter jeg en strek her :) 

Sviskepott skrev (1 time siden):

Glad i dere alle er jeg. ❤️

Tusende takker for koselige ord 🤗

• Liker 1
Skrevet (endret)

Værsågod og velbekomme. :) Jeg banner N-4 før jeg glemmer det. 

Ja, jeg syns i all hyggelighet at vi kan bli enige om noe her og så holde oss til dette, 
Det er masse kriger i verden og vi trenger vel ikke en her også. Vær snille med hverandre,
spill så mye dere vil og legg ut bilder og ALT som er gøy...på den rette plassen og ikke andre steder?
Dette er en vennlig anmodning i natten for de nusselige menneskene det gjelder. :) Plis. 

Endret av Sviskepott
Skrevet

Banner Cia for jeg må innrømme at jeg foretrekker blunkeemoji av denne typen/designet " ;) " over " 😉 ", dessverre bruker Messenger nå sistnevnte type. Men men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...