N-4K0 Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Banner 75 for selv Pompel og Pilt kunne fremstå litt skummelt en gang i tiden. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Banner N-4K0 for vi synes at Reveenka var koselig da vi var barn.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Banner C&C for det er rart hva unger reagerer negativt eller positivt på som helt små. P&P var gøy-skummelt for meg, men ikke verre enn at jeg kjøpte dvd og to teskjorter med P&P og Gorgon vaktmester i voksen alder. Kule greier nå. Folk vil gjerne snakke om barndom når jeg har slikt på meg der folk drikke øl.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar (endret) Sviskepott skrev (7 timer siden): Banner C&C for Ivo Caprinos "Reveenka" var skummel nok for meg i min barndom. "Fykteli kummel!" ...sa lille-rosina da hun var skjelvende ung. 75, banner deg for og si videre til Skvis, syns du Reveenka var skummel!? 😳 Den er ikke laget for og være skummel, ikke I det hele tatt. Uansett, oki. Du om det. 🤔😌 Gutten Som Kappåt Med Trollet, da kan jeg forstår den tanke gangen din @Sviskepott. Den historien er faktisk veldig mørk når men tenker litt etter. 🤔 Endret 13. februar av TheDarkSycamore - SCM
Sviskepott Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Det var mye lille-Sviska ikke likte...og jeg må bare banne deg litt TDS, for vi mennesker er forskjellige og noen har et sart sinn som barn og blir kunstnere senere i livet. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Sviskepott skrev (26 minutter siden): Det var mye lille-Sviska ikke likte...og jeg må bare banne deg litt TDS, for vi mennesker er forskjellige og noen har et sart sinn som barn og blir kunstnere senere i livet. Skvis, banner deg for jeg er helt enig i at ingen er heldigvis ikke like. Det hadde vært kjedelig i lengden, hvis alle hadde vært like. 🤔😏😌 1
Sviskepott Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Ja og jeg banner deg TDS hjerteligst for å ha innsikt i menneskets ville natur og tenker at om vi alle skulle skrive det samme her, så hadde det i alle fall blitt kjedelig på forumet. 1
75192 Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Banner @Sviskepott alle ivo caprino filmer har vert usett fra barn dommen min er en Flåklypa Grand Prix ingen andre 😢😢😢😢😢 1
Sviskepott Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Banner og klemmer @75192 bare fordi jeg har lyst til det. 🌹God kveld til deg fra meg. 1
75192 Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Banner @Sviskepott tusen takk du nå nå lego SC L.M NÅ LEGO SCB ferdig @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Banner 75192 for vi synes at du er flink å bygge Lego.
75192 Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Banner 75192 for vi synes at du er flink å bygge Lego. banner CC ser tv serier bygge hm serier først
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar Banner 75192 for det gjør oss veldig glade å høre, for det liker vi.♥️♥️♥️♥️
75192 Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar Banner @N-4K0 det viruset heter john lennon ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️yeah skjerp deg for pokker dust
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 13:04 Skrevet lørdag kl 13:04 Banner 75192, for vi vet at Beatles og Stones lar seg ikke stoppe her inne.♥️♥️♥️♥️♥️♥️
75192 Skrevet lørdag kl 22:55 Skrevet lørdag kl 22:55 Banner CCTBRS yes THE BEATLES ROLLING STONES not dead for me ❤️❤️❤️❤️❤️
N-4K0 Skrevet søndag kl 01:41 Skrevet søndag kl 01:41 (endret) Banner 75 for å bli sur. Spoiler Unnskyld meg, men gi F i å bli sur og kalle meg ting som "dust" bare fordi jeg av og til bruker spesifikke ord. Såpass må du kunne tåle. Jeg innrømmer at jeg ofte blir skikkelig lei av å se så mye posting om band og musikk jeg ikke liker, men du trenger ikke å oppføre deg på den måten bare for det. Dessuten slenger jeg ikke dritt om favorittartistene dine, jeg reagerer av og til negativt, men det er stort sett fordi det postes så mye om Stones og Beatles osv. at det av og til føles som direkte spamming. Jeg har enda til gode å rapportere noen her på forumet, annet enn åpenbar spam, men jeg kjenner at det begynner å bli nok! Endret søndag kl 01:46 av N-4K0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå