Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Banner N-4K0 for vi ønsker deg en fin og god lørdag.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Banner N-4 for å lime sammen tre ord til ett ord på en fin lørdagstidligmorgen.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Banner Sviskepott for vi ønsker deg også en fin og god lørdag.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Banner Cia for unødvendig orddeling av ord som ikke skal deles er noe av det verste jeg vet, og generelt sett føler jeg det samme ang. ord som settes sammen som egentlig skal deles, men nu og da går det an å useriøsifiseres 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Banner N-4K0 for vi ser ingen problemer med sånn orddeling, for vi synes bare at det er kunstnerisk. 1
Sviskepott Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Banner C&C for i denne tråden kan det nesten ikke bli kunstnèrisk nok! Hurra for oss!!!
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Skvis, banner deg for å ikke se på OL nå. Slik jeg gjør. 😌😏 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Banner N-4K0 for vi synes at både snø kulde og tropevarme er noe av det verste vi vet.❄️❄️🥶🥶🥵🥵
Sviskepott Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Banner C&C for de har helt rett i ALT de sier over her. 😕
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Skvis, banner deg for og si videre til de to peningene @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), jeg trudde at dere likte tropevarme. 🤔🤔
N-4K0 Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Banner Sycen for jeg tror det bare er 75 av oss her som liker tropevarme. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Banner N-4K0 for det kan vi også bekrefte.
Sviskepott Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Banner C&C for når vår går over i sommervarme som ikke lar meg får være i fred, da sliter jeg stort og er heltidsdeppa.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Banner 75192 for vi sier nam nam.🌙🌙😋😋
N-4K0 Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Banner Cia for vi har alle hørt om løkringer, men hva med... soppringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå