Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Banner Sviskepott for vi er helt enige med deg der. 1
Sviskepott Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Banner TDS for "jo mere vi er sammen...jo voffsere vi blir!"
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Skvis, banner deg for og bringe v'en videre i en sammen format. 🥴🥴🥴
Sviskepott Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Tror jeg må banne Syc litt, for liker han ikke voffser i mangfoldig flertal løpende mot seg og rundt seg? 😕
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Banner 75192 for vi ser at det snakkes om bjeffing her nå.
75192 Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar (endret) Banner CC hæææææ ok da woff woff bjeffer nå knurrer knurr knurr vakt hunden MR SPEED 😢 Endret 30. januar av 75192 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar (endret) Sviskepott skrev (6 timer siden): Tror jeg må banne Syc litt, for liker han ikke voffser i mangfoldig flertal løpende mot seg og rundt seg? 😕 Der tar du faktisk feil. Jeg har ikke noe i mot det ordet. 🙂🙃 Jeg prøver og ungå og ikke samme, det er derfor jeg forkorter ord av og til. Det er ikke alle som liker spamming. 😌😏 Tilbake til leken: 75192 skrev (17 minutter siden): Banner CC hæææææ ok da woff woff bjeffer nå knurrer knurr knurr vakt hunden MR SPEED 😢 75, banner deg for og W'er og så K'er nå. 🥴🥴😝😛 Endret 30. januar av TheDarkSycamore - SCM
Sviskepott Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Da banner jeg TDS bittelitt, for jeg aner ikke hva som er spamming eller ei, så da sier jeg beklager likegodt først som sist.
75192 Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar (endret) Banner @Sviskepott du for @TheDarkSycamore - SCM er en ganske ok grei fyr når du blir skjent med han merker du han er helt toppers da👍👍 Endret 30. januar av 75192 1 1
Sviskepott Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Takkebanner @75192 for godt råd som jeg skal legge meg bak reven, bak øret.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Banner Sviskepott for vi håper at du har en fin og god fredagskveld.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Banner 75192 for vi synes at bilen på bildet du poster her nå er kul.😎😎🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar CC, banner dere for og sikkert fått med seg at 75 har flyttet inn i virtual reality verden nå. 🥴🥴🤪😜 75192 skrev (2 timer siden): Ikke jeg nå etter på jeg skal lege meg i senga nå med vr da 😍😍
75192 Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): CC, banner dere for og sikkert fått med seg at 75 har flyttet inn i virtual reality verden nå. 🥴🥴🤪😜 Banner @TheDarkSycamore - SCM ha ha ha ha 😉😉😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Banner 75192 for vi ser at du ler her inne.😉😉
Sviskepott Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Banner C&C for jeg HØRER at noen ler som et vennlig troll her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå