Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Banner MR SPEED for vi sier ja takk til sushi.🍣🍣🍚🍚🥢🥢😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Banner Sviskepott for vi fikk noen småpaler på fisketuren vår i dag tidlig.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟 1
N-4K0 Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Banner Cia for Fiskene hadde vært mitt perfekte stjernetegn, for jeg elsker fisk 😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Banner N-4K0 for vi elsker også fisk.🐟🐟😋😋 1
N-4K0 Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Banner Cia for å bekrefte noe jeg mener å huske fra tidligere samtaler. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Banner N-4K0 for vi gleder oss til midten av juli for da kommer makrellen.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟
Ryuuou Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Banner cc for å gjøre meg nostalgisk. Makrell-stimen i Kragerø. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Banner Ryuuou for vi liker veldig godt å fiske makrell.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Banner SprengeMobil for vi er helt enige med deg der. 1
SprengeMobil Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Banner Ciaran og Ciara for å være helt enige med meg, og det liker jeg. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Banner SprengeMobil for vi Takker og Bukker og Neier for det.🙇♂️🙇♀️ 1
SprengeMobil Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Banner Ciaran og Ciara for å ta seg en økt med kveldsgymnastikk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Banner SprengeMobil for vi trengte en økt med kveldsgymnastikk nå i kveld.🏃♂️🏃♀️
Sviskepott Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Banner likegodt C&C for at de ikke vet at jeg har vært medlem her i nitten år...jeg husket det ikke selv heller. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Banner Sviskepott for vi synes alltid at det er hyggelig og koselig å få besøk av deg her inne.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå