SprengeMobil Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 Banner Halo for å avkrefte at han har solbriller på. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 Jeg banner dere alle fordi jeg har opprettet banantråden jeg lovet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 banner BLÄ-β han laget banan träden her.... Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 Banner Halo for å ha svensk tastatur på PC-en sin. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 banner Sm nei bruker vr briller til internett er STÖRE SKJERM der eve3 der bruker jeg en windows pc Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 (endret) Banner Halo fordi han ikke har svensk tastatur på PC-en sin, kanskje tysk? Siden du skriver med «ä» istedet for «å», samt «ö» istedet for «Ø». Pirker ikke, bare lurer litt på det Endret 8. august 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 banner Sp yes er tysk da mä vente pä forden nä sorry Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 Banner Halo for å ha tysk tastatur. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 Banner N-AKO for å ikke ha tysk tastatur. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 Halo, jeg banner deg for å ha et Halo-hjelm på profilbildet ditt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 Banner Sap for å banne feil bruker. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 Benner Spre ferde jeg breker bere vekelen E. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 Banner N-AKO for å tulle med vokaler. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 SprengeMobil skrev (3 minutter siden): Banner N-AKO for å tulle med vokaler. Jøg bønnør Sprøngømøbøl førdø jøg tøllør øgsø mød vøkølør. Jøg vøt økkø hvørfør, møn deøt ør gøy! Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 Banner Blåbanan for å også tulle med vokaler. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 banner Sm vil bruke remot kontrol pä deg Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 Banner Halo fordi han vil bruke fjernkontroll på meg. Slå meg på, slå meg av! Skru volumet mitt opp og ned! Spill av og pause meg! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 Banner SM styrer deg med ipaden Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 Banner Halo for å styre meg med en iPad. Han fikk meg til å spille Minecraft from scratch, og prøve å slå enderdragen. Og han har planer om å få meg inn på Spotify og spille noe rart. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 Banner Spre fordi har du vært i The End? Jeg er der for tiden, har raidet en End city og driver og river den ned og skal ta med alle blokkene hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå